سپردن دانشگاه‌ها به دست متخصصان دلسوز مطالبه جامعه دانشگاهی است

گردآوری شده توسط گروه سیاسی ممتاز نیوز:

مسئول سابق انجمن اسلامی دانشگاه بوعلی سینا همدان با بیان اینکه فرجی‌دانا با عملکرد نامطلوب خود این امید را به فتنه‌گران داد که در‌های دانشگاه به رویشان باز است، گفت: مطالبه جامعه دانشگاهی این است که وزیر علوم دانشگاه‌ها را به دست افراد دلسوز و متخصص بسپارد تا محیط علمی از بازی‌های جناحی دور بماند.

“سجاد عطا‌زاده” درگفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با اشاره به اینکه وزیر علوم جدید نباید راه فرد سابق را پیش بگیرد، گفت: وزرای علوم باید رسالت اصلی دانشگاه که رشد علمی ورسیدن به قله‌های دانش را فراموش نکنند، متاسفانه در یک ساله گذشته رشد علمی در کشورمان با کاهش مواجه شده است.

وی دورکردن فضای دانشگاه‌ها را از جریان فتنه واصحاب فتنه گر از جمله وظایف اصلی وزیر پیشنهادی دولت دانست و تصریح کرد:  متاسفانه فرجی‌دانا با عملکرد نامطلوب خود این امید را به فتنه‌گران داد که در‌های دانشگاه به رویشان باز است.

مسئول سابق انجمن اسلامی دانشگاه بوعلی سینا همدان با بیان اینکه مطالبه جامعه دانشگاهی این است که وزیر علوم دانشگاه‌ها را به دست افراد دلسوز و متخصص بسپارد تا محیط علمی از بازی‌های جناحی دور بماند، تصریح کرد: انتظار داریم از وزیر علوم که از افرادی که می‌توانند مشاوران هوشیاری برای نظام علمی کشور باشند، ‌‌نهایت استفاده را در اداره دانشگاه‌ها بکند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.