سپند امیر سلیمانی:لذت دربی به کری خواندن هایش است/نقش استقلالی پیشنهاد شود دستمزدم را بالا می‌برم

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > لیگ برتر – بازیگر دوست داشتنی سینمای ایران از پرسپولیسی های دو آتشه است.

سیدحامد اردهالی:سپند امیرسلیمانی که در ماه رمضان در سریال «خروس» حضور داشت از پرسپولیسی‌های دو‌آتشه است. به بهانه دربی ۷۷ گپی با این هنرپیشه محبوب زدیم که از نظرتان می‌گذرد:

*نظرت دربارهٔ دربی ۷۷ چیست؟

اصولاً دربی‌ها را نمی‌شود قبل از بازی پیش‌بینی کرد و لذتش فقط به کری‌خواندن‌هاست. در این بازی هر انتظاری که داری برآورده نمی‌شود و گاه اتفاقاتی می‌افتد که قابل پیش‌بینی نیست. سال‌هاست که منتظریم یک بازی زیبا از این دو تیم ببینیم اما این اتفاق نمی‌افتد. آن دربی که پرسپولیس بازی دو بر صفر باخته را ۳ بر ۲ برد بسیار هیجان‌انگیز بود اما زیبا نبود.

*پرسپولیس را در آستانه این بازی چطور می‌بینی؟

پرسپولیس مدت‌هاست که هوایش بهاری است. یعنی نمی‌شود پیش‌بینی کرد که خوب است یا بد. گاه در اوج ناامیدی همه را امیدوار می‌کند و وقتی به این تیم امیدوار می‌شوی طرفدارانش را ناامید می‌کند. با اینکه یک پرسپولیسی‌ام اما می‌گویم ثبات تیم استقلال بیشتر است هرچند حساب دربی از هر بازی‌ای جداست.

*برگ برنده پرسپولیس برای این بازی چیست؟

بازیکنان تازهی که جذب کرده و خط دفاعی‌‌اش به خصوص سیدجلال حسینی.

*دلیل اینکه استقلالی‌ها عدد ۴ را برای کری‌خوانی با پرسپولیس ‌نشان می‌دهند چیست؟

من اصلاً منظور آنها را نمی‌فهمم. چون اولاً آنها ۴ بار پشت‌سر هم پرسپولیس را نبرده‌اند و وسطش یک مساوی بوده و ثانیاً که این اتفاق قبلاً برای پرسپولیس افتاده و سرخپوشان استقلال را ۴ بار پشت‌سر هم برده‌اند البته اینها تنها برای کری‌خوانی است. به طور مثالً استقلالی‌ها می‌گویند چون فیلم شش‌تایی‌ها نیست پس این نتیجه در دربی رقم نخورده در حالی که می‌شود از قدیمی‌ها و کسانی که این بازی را از نزدیک دیده‌اند پرسید البته باید مراقب باشیم کری‌خوانی‌ها از منطق جدا نشود.

*بین استقلالی‌ها با چه کسی بیشتر کری می‌خوانی؟

با امیر جعفری. جالب اینکه وقتی پرسپولیس می‌بازد او زنگ می‌زند من جواب می‌دهم اما وقتی استقلال می‌بازد زنگ می‌زنم جواب نمی‌دهد.

*ترجیح می‌دهی تیم محبوبت دانشگاه و هواپیما داشته باشد یا مدیرعاملش شوالیه باشد؟

به نظرم برای هواداران نتیجه گرفتن و قهرمانی مهم است. مگر چقدر هوادار می‌خواهند به دانشگاه بروند یا با هواپیما پرواز کنند یا ‌نشان شوالیه به چه دردی می‌خورد؟ البته این موارد اگر برای درآمدزایی باشد خوب است اما برای هواداران نتیجه و قهرمانی مهم است.

*در نظرسنجی ۹۰، پرسپولیس ۵۳ درصد رأی آورد و استقلال ۳۷ درصد. نظرت چیست؟

من خودم مساوی را پیامک زدم اما امیدوارم نظر ۵۳ درصد پرسپولیسی‌ها اتفاق بیفتد. استقلالی‌ها بدانند که هم تعداد ما بیشتر است هم وفاداری ما و حتی در روزهای سخت هم تیم‌مان را تنها نمی‌گذاریم.

*اگر نقش یک استقلالی به شما پیشنهاد شود آن را قبول می‌کنی؟

قبول می‌کنم اما دستمزدم را بالا می‌برم.

*پیش‌بینی‌ات از این دربی چیست؟

فکر کنم مساوی شود.

۲۵۱ ۴۱


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.