سپه‌وند: برنزم را در برزیل به طلا تبدیل می‌کنم

فرزاد سپه‌وند پس از کسب مدال برنز رقابتهای پرتاب دیسک بازی‌های پارالمپیک لندن اظهار کرد: مسابقه خوبی بود. خوشحالم که رکورد فوق‌العاده ۵۸/۳۹ را زدم. من این رکورد را تا به حال نزده بودم حتی در تمرینات هم به چنین رکوردی نرسیده بودم. آخرین رکورد من همان ۵۴ متر و ۵۳ سانتی‌متر بود که در بازی‌های آلمان ثبت شد. در تمرینات پیش از پارالمپیک نیز ۵۳/۳۵ زده بودم. اکنون خیلی خوشحالم چون از رکوردم راضی هستم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا پیش‌بینی می‌کردید به مدال در این بازی‌ها برسید، گفت: من برای مدال به این بازی‌ها نیامدم. آمده بودم تا رکوردم را جابجا کنم و حالا که به مدال رسیدم، خوشحال‌تر هستم. الان از اینکه زحمات خودم و مربیانم نتیجه داده، خوشحالم.

سپه‌وند در پاسخ به این سوال که برای آینده چه برنامه‌ای دارید گفت: باید با برنامه‌ریزی بهتر و پس از چند عمل جراحی کوچکی که خواهم داشتم برای آینده و پارالمپیک ۲۰۱۶ آماده شوم. حضور وارلی مربی بلاروس من در کسب این نتیجه خیلی موثر بود. من اوایل با مصطفی بهرامی مربی دو و میدانی کار می‌کردم، بعد از آن چندین ماه زیر نظر عباس صمیمی بودم و سپس وارلی مربی من شد. او از رکوردی که در این بازیها زدم خیلی راضی بود.

وی گفت: حریفان من در این ماده بسیار قدر هستند. من در پکن چهارم شده بودم و اکنون در دومین حضورم در پارالمپیک سوم شدم. البته می‌خواهم در ریودوژانیرو اول شوم نه دوم. همچنین از زحمات تمام مربیانم و خانواده‌ام تشکر می‌کنم و این مدال را به تمام لرستانی‌ها تقدیم می‌کنم.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.