سکوت برخی خواص سبب هتک حرمت عاشورای ۸۸ بود

۰۵م آذر ،

عضو شورای مرکزی سابق جامعه اسلامی دانشجویان گفت: سکوت برخی از سیاسیون و سران اصلاحات سبب شد که هتک حرمت در روز عاشورا شکل بگیرد.

سید احمد حسینی در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با اشاره به فتنه سال ۸۸ اظهارداشت:  مقام معظم رهبری فرموده   بودند که اگر فتنه گران در سال ۸۸ به  رونداشتباه خود  ادامه دهند قطعا شاهد هتک حرمت در روز عاشورا خواهیم بود.

وی ادامه داد: اشخاص بوجود آورنده فتنه ۸۸ تنها درصد ضربه زدن به نظام  اسلامی و مملکت بودند.

وی در ادامه  با بیان اینکه فتنه ۸۸ به دلیل سکوت برخی از خواص سیاسی و سران نظام  اتفاق افتاد  تصریح کرد:  بصیرت بزرگترین کلمه‌ای بود که در آن زمان از سوی مقام معظم رهبری مطرح شد به این معنا که در کجا باید سکوت و کجا باید حرفهایی گفته شود.

 این فعال دانشجویی در ادامه با  بیان اینکه سکوت خواص سیاسیون  سبب شد که در سال ۸۸ عده ای در گمراهی به سر ببرند اظهارداشت: این امر منجرشد تا خط مشی این اشخاص هم از نظام اسلامی جدا شود و در کنار فتنه‌گران  قرار بگیرند  و از سوی دیگر  سعی میکردند اسم خودشان را به ظاهر  در ردیف فتنه‌گران تندرو قرار ندهند.

 وی در پایان گفت:  با وجود  شفاف سازی‌هایی که در  سال‌های اخیر از سوی مقام معظم رهبری و اشخاص دلسوز نظام صورت گرفت  سبب شد که اطلاعات پشت پرده‌ای از کسانیکه غافل شدند ودر مسیر فتنه گران گام برداشتند  کسب شود.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.