سکوت را تمام کنید!

امیر قلعه نوعی سرمربی تیم استقلال با شرایط متفاوتی روبرو شده است زیرا وی از بازیکنان ملی پوش تیمش تقاضایی دارد که در نوع خود جالب توجه است. سرمربی آبی ها با اقدام اعضای این تیم مخالفت شدید دارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران: امیر قلعه نوعی، با شرایط خاصی دربی را به پایان رساند و در این میان وی اوضاع را در تیمش زیر نظر دارد به همین دلیل در خصوص اقدام ملی پوشان این تیم در خصوص رسانه ها و خبرنگاران وارد عمل شده است و از اعضای این تیم گله کرده است.

امیر قلعه نوعی سرمربی تیم استقلال معتقد است که شرایط برای بازیکنان ملی پوش این تیم ایده آل نیست زیرا آنها نباید چنین برخوردی با رسانه ها انجام دهند و به این دلیل که شرایط برای چنین اقدامی اصولی و منطقی نیست و اعضای ملی پوش باید در این خصوص تغییر عقیده دهند و این وضعیت را تمام کنند.

شایان ذکر است: اعضای ملی پوش تیم استقلال پس از هماهنگی با پرسپولیسی ها، پاسخگوی رسانه ها نیستند و این اقدام ادامه دارد.

به همین دلیل سرمربی تیم استقلال پس از گذشت مدتی از این اقدام، مخالفت رسمی خود را اعلام کرده است و خواستار این است که بازیکنان این تیم شرایط را تغییر داده و دراین خصوص تصمیم دیگری اتخاذ کنند، زیرا این وضعیت به نفع اعضای این تیم نیست و بازیکنان دو تیم باید به این شرایط پایان دهند.

قلعه نوعی طی گفتگویی با چهار ملی پوش تیمش در خواست کرد تا هرچه سریعتر به این وضعیت پایان دهند و اوضاع ارتباط بارسانه ها را به حالت عادی برگردانند تا مشکل حاشیه ای برای آنها ایجاد نشود. /آق


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.