«سکوت مادرانه» جلوی دوربین رفت

جام جم آنلاین: تصویربرداری «سکوت مادرانه» به سفارش بسیج صداوسیما و به تهیه کنندگی علیرضا ابوالقاسمی نژاد در تهران شروع شد.

به گزارش روز سه شنبه جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی بسیج صداوسیما، علی اصغر جعفری رییس بسیج صداوسیما به همراه جمعی از مدیران این مرکز با حضور در لوکیشن تله فیلم «سکوت مادرانه» واقع در امامزاده پنج تن لویزان از پشت صحنه این فیلم بازدید کردند.

«سکوت مادرانه» که مرجان اشرفی زاده آن را کارگردانی می کند، داستان مادری به نام «نساء» با بازی «رویا افشار» است که پس از کوچ شوهر جانبازش به دیار باقی تلاش می کند که همانند دوران دفاع مقدس یعنی در دوره جوانی خویش باز هم برای جامعه مفید باشد بنابراین در صدد بر می آید که خدمات پنهانی همسر شهیدش در قالب کارگاه تولید لباس و خیاطی را به نحوی حفظ  و دیگران را نیز به تلاش و کوشش دعوت نماید.

فیلم تلویزیونی «سکوت مادرانه» دومین کار بسیج رسانه ملی در رابطه با شعار حمایت از «تولید ملی، کار و سرمایه ایرانی» است که در یک ماه گذشته جلوی دوربین رفته است.

در این تله فیلم، رویا افشار، فرهاد جم، قاسم زارع، شیوا ابراهیمی، مریم سرمدی، بهروز قادری، بهاره ریاحی، کاوه آشنا، هاله گرجی، مهری السادات آل آقا، فرخنده فرمانی زاده، پروین ملکی، معصومه قاسمی پور  و  علیرضا کمالی نژاد به ایفای نقش می پردازند.

سایر عوامل و دست اندرکاران این اثر تلویزیونی عبارتند از: تهیه کننده: نویسنده: نسرین صالحی، مشاورکارگردان: اصغرهاشمی، دستیارکارگردان: مریم السادات بحرالعلومی، منشی صحنه: سمیه شهرابی، دستیاردوم کارگردان: علی مرزبان، مدیربرنامه ریزی: امیر رونقی، عکاس: مهدی دلخواسته، مدیر تصویربرداری: اشکان اشکانی، صدابردار: مجید هاشمی پور، طراح صحنه و لباس: علیرضا غفاری زاده، طراحی و اجرای گریم: شیرین زواری، مدیر تولید: شهاب حیدری، مدیر تدارکات: مهدی رجبی، سینه موبیل: حسین حیدری.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.