سکوت مجامع بین المللی سبب ترویج تروریست دولتی است

۲۸ آبان ،

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: مجامع بین المللی در جهتی جنایت‌های رژیم غاصب صهیونیستی سکوت کرده اند که این امر سبب ترویج تروریست دولتی در سطح منطقه و جهان خواهد شد.

محمد صالح جوکار نماینده مردم یزد و صدوق در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به شرط‌های حماس در جهت آتش بس گفت: شروط مطرح شده از سوی حماس جز حقوق مسلم فلسطینی‌ها بوده و رژیم صهیونیستی برخلاف قانون به ترور رهبران این کشور دست می‌زند.

وی در ادامه افزود: مجامع بین المللی در جهتی جنایت‌های رژیم غاصب صهیونیستی سکوت کرده اند که این امر سبب ترویج تروریست دولتی در سطح منطقه و جهان خواهد شد.

عضو کمیسیون امنیت ملی با اشاره به مواضع بعضی کشورهای عربی تصریح کرد: بعضی کشورهای عربی که متأسفانه در لابی صهیونیستی قرار دارند باید آگاه باشند و در جهتی احقاق حق ملت فلسطین گام بردارند.

جوکار مطرح کرد: امروز رژیم صهیونیستی از ضعف‌های داخلی و خارجی بالایی برخوردار است و یک همگرایی از سوی ملت‌های مسلمان منطقه می‌تواند موضل اسرائیل را برای همیشه حل کند.

نماینده مردم یزد و صدوق در مجلس اظهار داشت: رژیم صهیونیستی همواره در جهتی تخریب منطقه و دنیا گام برداشته است که کشورهای عربی باید با اتحاد از مقاومت در برابر سیاست‌های خصمانه این رژیم حمایت کنند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.