سکوت و لبخند احمدی نژاد؛ کامران دانشجو از بورسیه‌ها گفت و روسیاهی ذغال

گردآوری توسط گروه سیاسی ممتاز نیوز

ایران > سیاست – ممتازنیوز:
مراسم ختم پدر حجت‌الاسلام و المسلمین مصلحی با حضور سیاسیون برگزار شد. برخی اعضای کابینه دولت نهم و دهم در این مراسم حضور داشتند و پس از آن در جمع خبرنگاران واکنش‌هایی را نسبت به مسائل روز نشان دادند.

محمود احمدی‌نژاد ۱۹ شهریور ماه در مراسم ختم پدر حجت‌الاسلام و المسلمین مصلحی شرکت کرد. وی در مسجد‌النبی در منطقه نارمک جهت شرکت در مراسم درگذشت پدرحجت‌الاسلام‌والمسلمین مصلحی حضور یافت و در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالات متنوع آنها پیرامون نحوه فعالیت برای انتخابات مجلس و وضعیت معاون اول خود در دولت قبل سکوت کرد.

وی همچنین در پاسخ به خبرنگاری که دلیل سکوت او را پرسید نیز لبخند زد.

وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز در حاشیه این مراسم گفت: درباره انتخابات مجلس آینده فعلا” با احمدی نژاد صحبتی نکرده‌ایم.

سیدمحمد حسینی اظهار کرد: تا به حال نه ما و نه آقای احمدی نژاد درباره انتخابات مجلس آینده صحبتی نکرده‌ایم.

وی همچنین درباره جلسات وحدت اصولگرایان اضافه کرد: جلسات وحدت اصولگرایان به دعوت آقای تقوی برگزار می‌شود و نتیجه آن ان‌شاألله وحدت اصولگرایان خواهد بود.

حسینی همچنین درباره مصباح یزدی و وحدت اصولگرایان گفت: قرار است آقای مصباح سخنرانی بگذارند و در این باره صحبت کنند.

وزیر ارشاد دولت احمدی‌نژاد در رابطه با محوریت آیت‌الله مصباح یزدی برای وحدت اصولگرایان، گفت: قرار شده است آیت‌الله مصباح یزدی جلسه ‌ای بگذارند تا در این رابطه با ایشان صحبت کنند.

وزیر سابق علوم نیز در حاشیه این مراسم گفت: هدف از بحث بورسیه‌های غیرقانونی دوقطبی کردن جامعه است. چنین چیزی نداشتیم گفتند فضاسازی بود و مشخص هم شد که فضاسازی بوده است.

کامران دانشجو در واکنش به این سوال که دولت یازدهم بورسیه‌های غیرقانونی را تایید کرده است گفت: دولت یازدهم بورسیه‌های خودش را بررسی کند. اینهایی که این کارها را کردند همان‌طور که مجلس می‌خواهد از سال ۶۸ قضیه را بررسی کنند تا مشخص شود روسیاهی برای ذغال می‌ماند.

– .

RSS
منبع: همشهری
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.