سیاست ایران گسترش مناسبات و تحکیم همکاری‌ها با کشورهای عربی همسایه است

گردآوری شده توسط گروه سیاسی ممتاز نیوز:

معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور در دیدار با نخست‌وزیر قطر:

معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور در این دیدار با اشاره به روابط و همکارهای خوب جمهوری اسلامی ایران و قطر به ویژه در حوزه‌های پلیسی و انتظامی گفت: سیاست ایران گسترش مناسبات و تحکیم همکاری‌ها با کشورهای عربی همسایه در خلیج فارس است و دولت تدبیر و امید بر تقویت این همکاری و ارتباطات مداوم با کشورهای منطقه تاکید دارد .

به گزارش حوزه سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران؛ “علی عبداللهی” معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور و هیئت همراه که جهت شرکت در اولین نشست کمیته همکاری‌های امنیتی جمهوری اسلامی ایران و قطر در دوحه به سر می‌برد با شیخ عبدالله بن ناصر آل ثانی نخست وزیر و وزیر کشور قطر دیدار کرد.

معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور در این دیدار با اشاره به روابط و همکارهای خوب جمهوری اسلامی ایران و قطر به ویژه در حوزه‌های پلیسی و انتظامی خاطرنشان کرد: سیاست ایران گسترش مناسبات و تحکیم همکاری‌ها با کشورهای عربی همسایه در خلیج فارس است و دولت تدبیر و امید بر تقویت این همکاری و ارتباطات مداوم با کشورهای منطقه تاکید دارد .

وی افزود: پیشرفت و توسعه کشورهای همسایه، پیشرفت و توسعه جمهوری اسلامی ایران است؛ ایران امنیت این کشورها را امنیت خویش می‌داند.
 
شیخ عبدالله بن ناصر نیز در این دیدار با برشمردن نتایج ملموس نشست‌های گارد ساحلی، مواد مخدر و کمیته همکاری‌های امنیتی بر تقویت هرچه بیشتر تماس‌های فی‌مابین  تاکید و خاطرنشان کرد: وجود اشتراکات و پیوندهای همسایگی، دینی و تاریخی باعث می‌شود تا روابط دو کشور ایران و قطر بیش از پیش توسعه یابد؛ تماس‌های مسئولین وزارتخانه‌های کشور به تقویت و تحکیم مناسبات مشترک کمک می‌کند.

انتهای پیام/ 


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.