سیاست وزارت ورزش در قبال انجمن های ناشنوایان مشخص نیست!

کلهر: در مسابقاتی که زنگ تفریح باشیم شرکت نمی کنیم

رییس انجمن اسکی ناشنوایان اظهار داشت: مسابقات اسکی معمولا در بهمن و اسفند ماه برگزار می شود که ما در تورنمنت هایی که برای حریفان زنگ تفریح محسوب شویم شرکت نخواهیم کرد.

کلهر در گفتگو با خبرنگار ورزشی  باشگاه خبرنگاران  گفت:  شرایط مسابقات اسکلی با سایر رشته های  ورزشی بسیار متفاوت است چرا که در زمان برگزاری مسابقات اسکی  با محدودیت هایی مواجه هستیم و با توجه به شرایط جوی که در ایران حاکم است زمان زیادی برای برپایی اردوهای منظم و تمرینات مستمر وجود ندارد.

وی ادامه داد:  مسابقات اسکی ناشنوایان تحت سه عنوان بین قاره ای ، بین المللی، جام جهانی برگزار می شود و قرار است طی هفته های آینده با فاطمی نسب ، سرپرست فدراسیون ناشنوایان، پیوند اعضا بیماران خاص جلسه و دیداری جهت بررسی اعزام و شرکت در تورنمنت های بین المللی اسکلی بازان  برگزار کنیم.

کلهر تصریح کرد:  هدف از دیدار با  فاطمی نسب علاوه بر بررسی اوضاع تیم ملی اسکی، در خصوص اینکه بازان ناشنوا در کدام تورنمنت شرکت کنند بحث و تبادل نظر می کنیم و به طور حتم در مسابقه ای شرکت می کنیم که سطح فنی تیم های شرکت کننده به نسبت تیم ملی اسکلی ناشنوایان ایران در شرایط مساوی قرارداشته باشد در غیر این صورت برای سایر تیم ها حریفی ضعیف محسوب و برای رقبا زنگ تفریح می شویم و به هیچ عنوان بدنبال تضعیف روحیه و انگیزه اسکلی بازان نیستم .

کلهر افزود: ارزش و اهمیت مسابقات جام جهانی  به مراتب به نسبت دو تورنمنت دیگر از جایگاه و اهمیت بیشتری برخوردار است اما سطح فنی کشورها و تیم های شرکت کننده در مسابقات جام جهانی بسیار بالاست از اینرو در تورنمنتی اعلام آمادگی می کنیم که درحد اسکلی بازان ناشنوا ی ما باشد.

رییس انجمن اسکی ناشنوایان تصریح کرد:  البته علاوه بر تفاوت سطح تیم های شرکت کننده عامل مهم دیگری که اعزام تیم ملی اسکی به سه تورنمنت را با محدویت مواجه می کند کمبود بودجه ی لازم است متاسفانه مشکلات مالی که در فدراسیون وجود دارد اعزام و حضور تیم های ملی ناشنوایان به مسابقات را با مشکلات فراوانی روبه رو کرده است
وی افزود:  اگر چه انجمن اسکی ناشنوایان بدنبال تضعیف روحیه اسکی بازان در مسابقات سطح بالا نیست اماحضور آنهادرتورنمنت های مختلف  علاوه بر  ایجاد انگیزه سطح فنی  اسکی بازان ایران را نیز افزایش می دهد به هر حال پس از دیدار با فاطمی نسب برنامه های تیم ملی اسکی ناشنوایان  مشخص می شود.

وی ادامه داد: مدیریت فدراسیون ناشنوایان از زمانی  پس از ادغام ورزش های بیماری های خاص پیوند اعضا بسیار سخت شده است و علاوه برآن کمبود بودجه ای که به ورزش های این فدراسیون تعلق گرفته به اندازه نیست که هزینه های ورزش های این حوزه را پوشش دهد از اینرو امیدواریم مسوولیتی که در راس ادغام و اتخاذ این تصمیم بودند به مشکلات مالی که دراین فدراسیون وجود داردرسیدگی کنند.

 کلهر تصریح کرد:  سیاست وزارت ورزش در خصوص ادغام فدراسیون ناشنوایان با پیوند اعضا بیماران خاص در قبال انجمن ها  مشخص نیست و اطلاع دقیقی از این مسئله و هدفی که آنها از ادغام سه حوزه دنبال کردند ندارم./مح


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.