سیاسیون محترم! کلیک تقلبی نزنید، گوگل سایت تان را در لیست سیاه قرار می دهد

گرنت شپس با ایجاد ۱۹ سایت به نام همسر، مادر ۷۰ ساله و خواهرش سعی کرده بود برای جمع کردن رای در نظرسنجی های محلی از کلیک تقلبی استفاده کند که ظاهرا گوگل مچ وی را گرفته است.

گوگل توضیح نداده است که از بین ۵۵۰ میلیون سایت موجود در دنیا چگونه روی این خانواده سیاسی انگلیسی زوم کرده است اما بر اساس مدارک موجود آقای شپس ۱۹ سایت به ثبت رسانده که در مواقع مورد نیاز و بعد از انتشار یک خبر، سایر سایتهای وابسته شروع به پروپاگاندا به نفع وی کرده و مردم منطقه منچستر فکر می کردند واقعا ۱۹ سایت مختلف از ۱۹ مکان مختلف از وی طرفداری می کنند و این امر باعث شده بود تا وی اعتبار سیاسی بیشتری را بیاورد.

ظاهرا رقبا با دادن “گرا” به گوگل مچ وی را باز کرده اند. گوگل همچنان نشان داده که چگونه ۱۹ سایت وابسته به هم سعی کرده اند با زدن کلیک، رنک خود را در رنکهای گوگل بالا بیاورند. (با تکنیکهای موسوم به Spinning and scraping )

در این قضیه خواهر و حتی مادر ۷۱ ساله آقای شپس نیز درگیر این موضوع بوده اند تا جگر گوشه شان کسب اعتبار سیاسی بیشتری کند. در این قضیه کمپانی موسوم به Traffic paymaster با دریافت ۴۹۷ دلار سعی می کند با زدن تریک، رنک سایت مشتریان را بالا ببرد و سایتهای آقای شپس نیز از همین سرویس استفاده کرده که در نهایت لو رفته است.

گوگل تنها در یک اظهار رسمی گفته ۱۹ سایت مذکور قوانین کپی رایت گوگل را رعایت نکرده (در بخش سرویس موسوم به AdSense) و به همین خاطر در لیست سیاه قرار داده شده است.

 

منبع: دیجیتال ترندز

۵۶۵۰۱

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.