سیامک آقایی ˝مجاز˝می‌خواند

۱۳م اسفند ،

آلبوم ˝مجاز˝، کار تازه سیامک آقایی منتشر می‌شود.

به گزارش هنرآنلاین آقایی گفت: این آلبوم اولین آلبوم من در جایگاه یک خواننده است البته پیش از این نیز در عرصه موسیقی فعال بودم ولی به عنوان ترانه سرایی که تا کنون ترانه هایی را با صدای خوانندگان مطرحی به بازار موسیقی عرضه کرده ام و پیش از این به عنوان خواننده آلبومی منتشر نکرده بودم.
 

خالق ترانه «صدای باران» با صدای ناصر عبدالهی، در ادامه گفت: «میکروفن» یازده قطعه دارد که ترانه های آن را خودم سروده ام و در سرودن بعضی از آنها اشکان خشایی نیز با من همکاری داشته است. ملودی های این قطعات را استاد تورج شعبانخانی، اشکان خشایی، فرید فراز و من ساخته ایم که در بخش تنظیم دوستانی همچون فرشاد فارسی، فرزین قره گوزلو، فرید فراز و مهران خالصی به عهده داشته اند.
 

آقایی گفت: سعی کرده ام این آلبوم ، در نوع خود آلبوم قابل توجهی باشد به همین سبب از حضور دوستان نوازنده ای همچون فیروز ویسانلو(گیتار اسپانیش)، زنده یاد استاد شهریار فریوسفی( تار)، مهران خالصی، فرشاد فارسی و فرید فراز( سازهای الکترونیک) آن را نواخته اند. میکس و مسترینگ آن را نیز فرشاد فارسی به عهده داشته است.
 

وی با بیان اینکه این آلبوم یازده قطعه دارد، عنوان کرد: اگه بری نمی تونم، حس، کنار تو، نمی تونم تصور کنم، غم تهران، با تو خوشم دیوونه، سکوت مطلق، خدا، به تو وابستم، تو آخرش مال منی و اونور خط جاده ها عنوان قطعاتی می باشند که در این آلبوم اجرایشان کرده ام. ترانه ها مضامینی عاشقانه دارند و موسیقی آلبوم در سبک پاپ است.
این آلبوم توسط شرکت فرهنگی-هنری آوای سوته دلان روانه بازار موسیقی خواهد شد.
 


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.