سیاوش آریامنش به صحنه می‌رود

گردآوری توسط گروه موسیقی ممتازنیوز

سیاوش آریامنش اوایل سال جاری با اجرای قطعات تازه در تهران به صحنه می‌رود.

سیاوش آریامنش، آهنگساز و نوازنده سنتور در گفت و گو با خبرنگار موسیقی هنرآنلاین گفت: هم‌اکنون در تدارک و برنامه‌ریزی برای برگزاری کنسرت هستیم و قرار است اوایل سال جاری در تهران و در تالار وحدت به اجرای برنامه بپردازیم.

این آهنگ‌ساز تاکید کرد: در این کنسرت قطعاتی از ساخته‌های خودم اجرا می‌شود، همچنین این کنسرت شامل دو بخش است که بخش اول به گروه‌نوازی و در بخش دوم قطعاتی به تک‌نوازی اعضای گروه اختصاص دارد.

این نوازنده دربارهٔ اعضا و نوازندگان گروه گفت: در این کنسرت امیرحسین رضا (تار)، پیام بهیرایی (عود)، محمدرضا نوتاش (تار)، علیرضا دریایی (کمانچه)، حسین سلیمانی (کمانچه)، محمد کشانی (کمانچه)، سودابه بدیعی (قیچک آلتو)، سیامک بنایی (تنبک) و… از اعضا و نوازندگان این گروه می باشند، همچنین من به عنوان آهنگ‌ساز و نوازنده سنتور با این گروه همکاری می‌کنم.

این نوازنده سنتور در ادامه خاطرنشان کرد: به احتمال بسیار در این کنسرت قطعاتی از آلبوم “حدیث سعدی” اجرا می‌شود که نام بعضی از قطعات پیش درآمد ساز و آواز گوشه درآمد، چهار مضراب سنتور و تمبک، ساز و آواز گوشه سارنج غزل سعدی، تصنیف سوز عشق غزل سعدی، مقدمه عشاق، تصنیف پیوند غزل سعدی، ساز و آواز گوشه عشاق، تصنیف دلبر طناز است.

 

پایان پیام/۴۶

 


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.