سیاوش تهمورث، دبیر شورای راهبردی نمایش‌های آئینی شد

۰۸ام بهمن ،

با حکم مدیرعامل بنیاد علمی و فرهنگی تعزیه؛

سیاوش تهمورث، پیشکسوت تئاتر با حکم حسن محمدباقر؛ مدیرعامل بنیاد علمی و فرهنگی تعزیه به سمت دبیر شورای راهبردی نمایش‌های آئینی منصوب شد.

به گزارش هنرآنلاین، سیاوش تهمورث پیشکسوت هنرهای نمایشی، طی حکمی از سوی حسن محمدباقر؛ مدیرعامل بنیاد علمی و فرهنگی تعزیه و همایش‌های آئینی به سمت دبیر شورای راهبردی نمایش‌های آئینی منصوب شد.

در متن حکم حسن محمدباقر آمده است:

جناب آقای تهمورث، نظر به تعهد، شناخت و تجارب ارزشمند جنابعالی را به عنوان دبیر شورای راهبردی نمایش‌های آئینی منصوب می‌نمایم.

هنرهای آئینی بالاخص حوزه نمایش از موضوعات مهمی است که شناخت و بهر‌ه‌گیری هر چه بیشتر از آنها می‌تواند دستاورد گسترده و مهمی را برای هنر ایران هم در داخل کشور و هم در جوامع بین‌المللی به همراه آورد…

هنرهای آئینی ایرانی که شهره آفاق جهانی است از مصادیق مهم میراث مادی و معنوی و از جاذبه‌های مهم نمایشی است و از همین رو شایسته سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی و تدبیر جدی در راستای سیاست‌های کلی بنیاد علمی و فرهنگی تعزیه و همایش‌های آئینی است و لذا انتظار می‌رود حضرتعالی که خود از چهره‌های شاخص نمایش‌های آئینی در کشور میباشید ضمن استفاده از نقطه‌نظرات و دیدگاه‌های کارشناسان و ظرفیت‌های مردمی در ایجاد هماهنگی بین اشخاص و مراکز و برگزاری منظم جلسات شوراها و ارتباط مستمر با سایر هنرمندان، دستاوردهای ماندگاری در این سمت به جای بگذارید.

سیاوش تهمورث متولد ۱۳۲۵، بازیگر و کارگردان تئاتر است که تاکنون آثار فاخر نمایشی از جمله معرکه در معرکه، منصور حلاج به کارگردانی او به روی صحنه رفته ضمن آنکه وی در بسیاری از فیلم‌ها و مجموعه‌های تلویزیونی ماندگار ایفای نقش کرده است.

انتهای پیام/۵۲/۵۳
 


آخرین خبرها
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.