سیا و MI6 تحت کنترل موساد هستند/صهیونیستها مرگ را در مقابل چشم خود می‌بینند

به گزارش ایرنا از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی کل نیروهای مسلح، سردار سرلشکر سید حسن فیروز آبادی در جمع تعدادی از فرماندهان و مسوولان عالی رتبه نظامی با اشاره به راهبردهای نظام سلطه به ویژه سرویس‌های اطلاعاتی دشمنان انقلاب اسلامی، علیه جمهوری اسلامی اظهار داشت: امروز تمامی سرویس‌های جاسوسی و اطلاعاتی دشمنان اسلام متحد عمل می‌کنند و قرائن نشان می‌دهد موساد به عنوان سازمان اطلاعاتی صهیونیست‌ها، سیا در امریکا و MI6 در انگلیس را تحت کنترل خود قرار داده است.

وی افزود: بررسی پیشنه تاریخی سازمان‌های اطلاعاتی بلوک سلطه و صهیونیسم بیانگر این واقعیت است که سازمان‌های اطلاعاتی اروپا و سایر کشورهایی که زنجیر بردگی ابرسرمایه‌ داری و استکبار جهانی را برگردن دارند، همه تحت برنامه های موساد و اراده و خواست‌های سران صهیونیسم عمل می‌ کند.

سرلشکر فیروز آبادی با اشاره به آثار و تبعات ناشی از پیامدهای انقلاب اسلامی ایران در اردوگاه استکبار و ابرسرمایه‌داری خاطر نشان کرد: ابرسرمایه داری غرب خودش را در برابر شعارهای اسلامی در خطر یافته و زلزله انقلاب اسلامی در برج و باروی استکبار جهانی شکاف و رخنه بزرگی را ایجاد کرده و صهیونیست‌ها را در شرایطی قرار داده است که مرگ خود را در مقابل چشمشان می‌بینند.

رییس ستاد کل نیروهای مسلح در تبیین تلاش و سرمایه گذاری‌های کلان صهیونیست‌ها و سلطه طلبان غربی برای مقابله با انقلاب اسلامی و پیامدهای جهانی آن تصریح کرد: آنها از تمامی ابزارهای قدرت خود برای شکستن اقتدار انقلاب اسلامی و توقف دامنه نفوذ معنوی، روند و اثرگذاری آن در بیداری اسلامی کشورهای مسلمان و بیداری انسانی دیگر کشورهای جهان همچنان استفاده می‌کنند.

سرلشکرفیروز آبادی در ادامه گفت: گرچه این برای همه قابل درک است که در عرصه این نبرد چیزی عاید استکبار جهانی نشود و از هم اکنون شکست غربی‌ها و صهیونیست‌ها روشن است، اما تجربه نشان می‌دهد دشمنان امام، انقلاب اسلامی، بیداری اسلامی و دشمنان بشریت که در قالب استکبار جهانی سازماندهی و توسط صهیونیست‌ها اداره می‌شوند، هرگز ناامید و مایوس نیستند و تمامی ظرفیت‌ها و امکانات جهانی خود را در عرصه ضربه زدن، درگیرشدن و متوقف ساختن ما به صحنه می‌آورند.

عضو شورای عالی امنیت ملی با اشاره به تلاش قدرت‌های استکباری در خلق کمونیسم برای ایجاد نظام دو قطبی در جهان و معطل کردن بشریت در دام کمونیسم و پی گیری اتاقهای فکر استعمار جدید در ارایه طرح‌ها و نقشه‌ها نوین جهت اسارت جوامع بشری و غارت منابع و سرمایه‌های ملت‌ها به ویژه در بلاد اسلامی، تاکید کرد: تردیدی نیست که استکبار جهانی برای دست یابی به منافع و اهداف شیطانی خود لحظه‌ای درنگ نکرده و در عرصه مقابله و دشمنی با ملت ایران و انقلاب اسلامی نیز همواره در پی طراحی و مهندسی سناریوهای مختلف و زنجیره‌ای است که یکی از آنها فرقه سازی و به میدان آوردن مذاهب انحرافی است.

سرلشکر فیروز آبادی افزود: بحمد الله طرح به صحنه آوردن کمونیسم پس از ۹۰ سال منهدم شد اما نظام سلطه جهانی پس از پیروزی انقلاب اسلامی و شکل گیری موج بیداری اسلامی و استکبار ستیزی برای منفجر ساختن اسلام عزیز نفوذ وهابیت، بهائیت و دهها مذهب دیگر در داخل مجموعه نظام اسلامی را در دستور کار قرار داد.

رییس ستاد کل نیروهای مسلح در ادامه با اشاره به شکست بهائیت و خارج شدن آن از منطقه و توقف فرقه‌های دیگر اظهار داشت: با شکست بهائیت، امروز وهابیت به عنوان سلاح خشن، تروریستی و معاند همه مذاهب اسلامی توسط جریان سلطه و استکبار جهانی حمایت می‌شود و نگاه به حوادث و رخدادهای سال‌های اخیر در منطقه نشان می‌دهد وهابیت ابزار و عامل اجرای طرح‌های قدرت‌های مستکبر و سلطه گر در منطقه است که در صحنه‌هایی متناقض در چهره القاعده، طالبان و جند الشیطان بکارگیری می‌شوند.

وی افزود: امریکایی‌ها بیش از دو سال است که به بهانه فعال بودن القاعده در وزیرستان پاکستان تجهیزات پشتیبانی از نیروهای خود را در افغانستان قرار داده است، در حالی که امروز اطلاعات دقیق نشان می‌دهد القاعده وزیرستان همان ترویست‌های سوریه هستند یعنی اینکه وهابیتی را که از طالبان و القاعده به پاکستان کشاندند و نیروهایی را که در آنجا جذب کردند باز هم به عنوان عامل استکبار جهانی از آن استفاده می‌کنند.

سرلشکر فیروزآبادی سیاست آمریکا در پاکستان که می‌گوید با القاعده می‌جنگم و سیاست آمریکا در سوریه که القاعده را برای استقرار در مرز مدیترانه بسیج کرده است را تناقضی آشکار دانست و تصریح کرد: امروز دروغ گویی آمریکایی‌ها کاملا بر ملا شده است، اگر آنها به بهانه نابودی القاعده به وزیرستان موشک شلیک می‌کنند و جان زن و مرد و کودکان بیگناه را می‌گیرند پس نیروهای القاعده مستقر در پاکستان، در سوریه که میدان تاخت و تاز آمریکا و اسرائیل است چه می‌کنند؟ البته در موضوع جند الشیطان نیز همین مساله وجود داشت و آنها با اداره سیا آموزش می‌دیدند و توسط موساد تشویق می‌شدند.

سردار فیروز آبادی در ادامه با اشاره به اینکه امروز صهیونیست‌های اشغالگر سرزمین‌های فلسطین، خود را به دروغ نماینده قوم یهود در جهان معرفی می‌کنند، افزود: اینها فرزندان سامری هستند،در قضیه سامری وقتی حضرت موسی (ع) از کوه طور برگشتند، سامری کشته نشد، به فرمایش قرآن به ‘لامساس’ دچار شد، یعنی اگر کسی دست به او می‌زد متشنج می‌شد و از آنجا می‌رفت ولی سامری دست از انتقام از موسی (ع) و قوم موسی (ع) برنداشت سازماندهی و لشکر کشی وسیعی را تدارک دید و همه توطئه‌ها از علوم غریبه تا فتنه انگیزی و جنگ را در درون قوم بنی اسرائیل عملیاتی کرد.

وی تصریح کرد: امروز فرزندان سامری با برنامه ریزی سرویس‌های اطلاعاتی انگلستان طراحی کرده‌اند که به سرزمین قدس بازگردند و حکومت تشکیل دهند و همزمان اداره جهان را بر عهده بگیرند.

رییس ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه صهیونیست‌ها دشمن قوم یهود هستند و با کشتن بسیاری از یهودی‌های مومن همچنان در حال مبارزه با آنان هستند، خاطرنشان کرد: صهیونیست‌ها دشمنان مسیحیان و نصاری هستند و این حقیقتی است که بر هیچ یک از کشورهای اروپایی و آمریکایی پوشیده نیست.

سرلشکر فیروزآبادی اضافه کرد: صهیونیست‌ها دشمن خونین مسلمان‌ها هستند و امروز با اتحاد استراتژیک با حاکمان فاسد غربی، درصددند مکتبشان را به زور در دنیا اعمال کنند و نسبت آنها به قوم یهود مانند نسبت دار و دسته رجوی پلید با ملت‌ اسلامی و انقلابی ایران است.

وی در پایان تاکید کرد: ما امروز با یک دشمن مجتمع، متحد، هم پیمان، خطرناک و دارای همه پول‌ها، تجهیزات و فناوری جهان که در پشتیبانی هم قرار گرفته‌اند مواجه هستیم و در چنین شرایطی بایستی مدبرانه، هوشندانه و مقتدرانه با آن مقابله کنیم.

سیام**۷۳۷۸**۱۳۱۹

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۴۹۱۳۴


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.