سیدجواد هاشمی: علی انصاریان باید برگردد!

سیدجواد هاشمی از دوستی دیرینه خود با علی انصاریان گفت و با اشک و اندوه، بازگشت او را از خداوند خواست.

این بازیگر در گفت و گویی با ایسنا ضمن ابراز ناراحتی نسبت به وضعیت جسمی علی انصاریان، به دوستی ۲۵ ساله خود با این بازیکن فوتبال اشاره کرد و یادآور شد: دوستی ما ابتدا از فوتبال شکل گرفت. بازی خیرخواهانه هنرمندان و تیم پرسپولیس برای حمایت از زلزله زدگان رودبار بود که علی انصاریان کنار ما بازی کرد؛ آن دوره، شاید فصل جدیدی از زندگی او برای ورود به دنیای هنر بود و از آنجا در کنار هنرمندان قرار گرفت. ما در آن بازی ۹ بر صفر از پرسپولیس شکست خوردیم. شاید از همان جا بارقه های علاقه به هنر در علی انصاریان شکل گرفت و ادامه پیدا کرد.

وی ادامه داد: کاش هرگز «شام ایرانی» نبود که ما دیدار اخیر هنری مان را آنجا داشته باشیم. درست است که خاطره ای به جا ماند اما الان حال و روز ما خوب نیست. با هم لبنان رفتیم و چند روزی آنجا بودیم و خاطرات خیلی خوبی با هم داشتیم. همیشه امید هست؛ امید به خدا … علی آن قدر روح و جسم قوی و از همه مهمتر روحیه قوی دارد که بتواند با این لحظات سخت مبارزه کند. لحظاتی که به نظرم برای او سخت نبود. احساس می کردم او یکی از آدم های قوی و تنومند از جهت ذهنی، روحی و مبارز از جهت جسمی است و به همین جهت امیدوارم که برگردد.

هاشمی در ادامه گفت: امروز از خدا خواستم و گفتم علی باید برگردد. چه حکمتی از سوی خدا هست متوجه نمی شوم، اما همان قدر  می دانم که روحیه علی، به من و دوستانم کمک می کند که امیدوار باشیم. در بدو بیماریِ علی انصاریان من مشهد بودم. حرم امام رضا(ع) رفتم و خیلی دعا کردم و بسیار امیدوارم که معجزه شود. امیدوارم خبرهای بدی نشنویم.

این بازیگر با اشاره به حضور علی انصاریان در «شام ایرانی»  یادآور شد: در «شام ایرانی» افرادی که قرار بود جدی باشند تا طنز حامد آهنگی درست دربیاید، من و علی بودیم اما علی اصلا نمی توانست خود را از کمدی ذاتی و وجودی اش رها کند و به همین دلیل در لحظاتی طاقت نمی آورد. به ویژه در خانه خودش که قرار بود آشپزی کند اما همه چیز را از رستوران تهیه کرد. اینها چیزهایی بود که تعادل برنامه را به هم می ریخت و همین هم کمدی ایجاد می کرد. انتظار ما اصلا این نبود و شکل گرفت و برنامه هم جذاب تر شد.

به گزارش ممتازنیوز، علی انصاریان از بازیکنان باسابقه فوتبال در پی ابتلا به کرونا در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان بستری است. پزشک انصاریان امروز ـ ۱۴ بهمن ماه ـ با تشریح وضعیت او از مردم ایران خواست برایش دعا کنند.

انتهای پیام

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.