سیدصالحی: دایی واقعیت را می گوید،نباید اینطور با او برخورد شود/ الان صدرنشینی مهم نیست

اردیبهشت ۱۴۰۳

ورزش > لیگ برتر – سیدمهدی سیدصالحی مهاجم پرسپولیس تاکید کرد که شکست دادن مس کرمان در زمین خودش آن هم در شرایطی که زمین چمن کیفیت بسیار بدی داشت آسان نبود.

سیدصالحی در گفت‌وگو با خبرگزاری خبرآنلاین، ابتدا در مورد بازی با مس می‌گوید:« می‌دانستیم کار بسیار سختی داریم ولی بازی خوبی انجام دادیم و خدا را شکر که بردیم. مس تیم قابل احترامی است ولی وقتی ما در دقایق اول به گل رسیدیم بر بازی مسلط شدیم. برد پرگل مقابل مس آن هم در شرایطی که زمین چمن ورزشگاه افتضاح بود بسیار ارزش داشت. خدا را شکر که در این زمین سفت که پر از چاله بود توانستیم برنده شویم.»

او در پاسخ به این سوال که آیا پیش‌بینی این برد پرگل را می‌کردی می گوید:« بحث پیش‌بینی نیست و ممکن است در فوتبال هر اتفاقی رخ بدهد. هر چه خدا بخواهد همان خواهد شد و من خوشحالم که با دست پر به تهران برگشتیم و هواداران پرسپولیس خوشحال شدند. امیدوارم در بازی‌های آینده نیز نتایج خوبی بگیریم و در پایان لیگ قهرمان شویم.»

سیدصالحی که در این بازی یک گل دیدنی به ثمر رساند در مورد این موضوع هم حرف می‌زند:« خدا را شکر می‌کنم که توانستم گل بزنم. این گل حاصل زحمت بازیکنان و همچنین پاس خوب رضا حقیقی بود و خوشحالم که در برد تیمم سهم داشتم. من این گل را به همسرم تقدیم می‌کنم.همیشه در زمین نهایت تلاش ودم را انجام می دهم و امیدوارم کادر فنی و هواداران از عملکردم راضی باشند.»

او در مورد شانس قهرمانی پرسپولیس می‌گوید:« هر بازی حکم فینال را برای ما دارد. الان رقابت فشرده است و امتیاز گرفتن سخت‌تر از نیم فصل اول شده است. هیچ تیمی در لیگ برتر ضعیف نیست ولی ما باید بدانیم که برای قهرمان شدن باید بیشترین امتیاز را بگیریم. برای ما نباید فرقی داشته باشد که در خانه بازی می‌کنیم با خارج از خانه. در ضمن صدرنشینی الان مهم نیست و مهم این است که در پایان فصل صدرنشین باشیم.»

مهاجم سرخپوشان در پایان حرف‌هایش در مورد محرومیت ۲ جلسه‌ای علی  دایی و اختلاف مسئولان کمیته انضباطی با سرمربی پرسپولیس می‌گوید:« من معتقدم علی دایی واقعیت‌ها را می‌گوید و نباید چنین برخوردهایی با او صورت بگیرد. امیدوارم در فوتبال به حرف آنهایی که در مورد واقعیت‌ها صحبت می‌کنند توجه شود نه اینکه چنین رفتارهایی صورت بگیرد.»

۲۵۱ ۴۱


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.