سیدصالحی: دروغ است؛ هیچ وقت نگفتم پرسپولیس یا جای من است یا جای حاتمی

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > لیگ برتر – سید مهدی سیدصالحی مهاجم بلند قامت پرسپولیس نقل قول هایی که از زبان او در مورد حضور فرزاد حاتمی در این تیم انتشار یافت را تکذیب کرد.

سیدصالحی در گفت و گو با خبرگزاری خبرآنلاین در مورد نقل قول های انتشار یافته از طرف او و اینکه گفته در پرسپولیس یا جای او است یا جای حاتمی می گوید: «اصلا دوست نداشتم مصاحبه کنم ولی وقتی این چیزها را شنیدم حالا می خواهم حرف بزنم. من در فوتبال ایران هیچ وقت اهل حاشیه نبودم و همیشه هم گفتم که عددی در بین فوتبالیست های ایران نیستم. از قول من و بر اساس حدس و گمان خودشان نوشته اند که در پرسپولیس یا جای من است یا حاتمی و واقعا متاسفم برای آنهایی که از ذهن خود چنین مطالب دروغی را در می آورند.»
او که در تمام بازی های این فصل در ترکیب ثابت تیمش بازی کرد ادامه می دهد:«در این شب های عزیز نوکری اهل بیت را کردم و آنهایی که از قول من دروغ نوشتند را به خدا،امام حسین (ع) و جدم واگذار می کنم.» سیدصالحی در قسمت دیگری از حرف هایش تاکید می کند: «هر بازیکنی که به پرسپولیس می آید مثل دیگر بازیکنان فقط به فکر موفقیت تیم است. همه ما برای رسیدن به یک هدف تلاش می کنیم، حتی آن کسانی که در ورزشگاه درفشی فر کار می کنند یا تدراکات تیم که برای پرسپولیس زحمت می کشند. از آنهایی که دروغ می نویسند می خواهم که لطفا صادق و درستکار باشند.من همیشه با صداقت حرف هایم را زدم و واقعا تاسف آور است که بعضی ها بر اساس تخیلات خود مطلب بنویسند.»
۴۳ ۴۳


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.