سیدصالحی: در این فوتبال عددی نیستم/ سبک خوشحالی‌ام را تا پایان فوتبالم عوض نمی‌کنم

فروردین ۱۴۰۳

ورزش > لیگ برتر – سیدمهدی سیدصالحی مهاجم پرسپولیس که اولین گل خودش را در لیگ برتر مقابل تراکتور به ثمر رساند، تاکید کرد که هیچ وقت سبک خوشحالی بعد از گلش را تغییر نخواهد داد.

به گزارش ممتاز؛او در هفته های اخیر در مصاحبه های خود بارها تاکید کرد که امیدوار است در فصل تازه مقابل علی دایی و هواداران پرسپولیس روسیاه نشود و مطمئنا زدن اولین گل می تواند فشارها را از روی دوش او بردارد.سیدصالحی به سوالات پاسخ می دهد.

از اینکه یک گل با ارزش و ۳ امتیازی را برای پرسپولیس زدی،چه احساسی داری؟

راستش را بخواهید من ترجیح می‌دهم در حال حاضر صحبت نکنم و امیدوارم رسانه‌ها نیز از این موضوع گلایه‌مند نباشند.بعد از بازی هم از خبرنگاران حاضر در ورزشگاه عذرخواهی کردم و بهتر است چند روزی صحبت نکنم و می‌خواهم تمام تمرکزم روی پرسپولیس و موفقیت این تیم باشد. من بارها گفته‌ام که در این فوتبال عددی نیستم و اگر هم کاری انجام می‌دهم به خاطر لطف و عنایت خدا است. 

ولی به هر حال هواداران پرسپولیس دوست دارند نظرت را در مورد بازی و گلزنی ات بدانند؟

از قول من فقط بنویسید گلی که به ثمر رساندنم حاصل زحمات بازیکنان، لطف خدا و دعای هواداران پرسپولیس بود. قبل از آغاز لیگ هم گفتم خدا کند که مقابل دایی و هواداران پرسپولیس روسفید باشم و امیدوارم در بازی‌های آینده هم بتوانم برای تیمم بازی‌های تاثیرگذاری انجام بدهم. در ضمن دوباره از زحمات دیگر بازیکنان پرسپولیس تشکر می‌کنم و باید بگویم که از حضور در این تیم راضی هستم. تمام بازیکنان پرسپولیس با معرفت می باشند و من از حضور در این تیم خوشحال هستم.

تراکتور حریف سرسختی بود؟

ما بازی سختی داشتیم و تیم تراکتورسازی تیم توانمند و قابل احترامی است که مقابل ما به دنبال گرفتن یک نتیجه مطلوب بود. بنده احترام خاصی برای هواداران تراکتورسازی قائل هستم و ایامی که در این تیم عضویت داشتم را فراموش نمی‌کنم. 

چرا سبک خوشحالی‌اش در سال‌های اخیر تغییر نکرده است؟

من تا پایان فوتبالم هیچ وقت این سبک خوشحالی را عوض نخواهم کرد. من بنده گناهکار خدا هستم و همیشه از او و همچنین اهل‌بیت(ع) خواستم که کمکم کنند. هر بازیکنی بعد از گلزنی هر طور که دلش می‌خواهد خوشحالی می‌کند و من هم این سبک خوشحالی را انتخاب کردم و هیچ وقت آن را عوض نخواهم کرد. باز هم می‌گویم که من کار خاصی انجام ندادم و در این فوتبال عددی نیستم. 

حرف آخر…

از هواداران پرسپولیس می‌خواهم که همیشه از این تیم حمایت کرده و برای موفقیت تیمشان دعا کنند. باز هم عذرخواهی می کنم که با خبرنگاران حرف نزدم و باور کنید اصلا بحث کلاس گذاشتن نیست.در ضمن باید بگویم که من به عنوان یک فوتبالیست هیچ فرقی با دیگران ندارم و هر کس در هر شغلی برای خودش شخصیت دارد. یک فوتبالیست هیچ وقت نباید خودش را برتر از دیگران بداند یا تصور کند که امتیاز خاصی نسبت به دیگران دارد. در وجود هر انسانی شخصیت و معرفت مهمتر از هر چیز دیگری است. 

۲۵۱ ۴۱


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.