سیدمهدی ابطحی: فیلم ارسالی صبا مونتاژ شده است!

۱۰م اسفند ،

67-22.jpg

سرمربی تیم فوتسال ملی حفاری اهواز پس از تغییر حکم کمیته انضباطی دربارهٔ دیدار این تیم برابر صبای قم گفت: هر تیمی لابی‌ قوی‌تری داشته باشد، فشارش بیشتر است!

سیدمهدی ابطحی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه‌خوزستان اظهارکرد: بیایند به صبا سه امتیار را بدهند تا این تیم به لیگ باشگاه‌های آسیا صعود کنند اما مطمئن باشید تا سالیان سال مردم می‌گویند این تیم با بطری آب صعود کرده است!

وی ادامه‌داد: در حالی که نتیجه بازی پس از این دیدار به نفع تیم ما اعلام شد، اما کمیته انضباطی سه، چهار روز بعد از صدور این رأی، نظر خود را برگرداند و بازی را به سود صبا اعلام کرد.

سرمربی تیم فوتسال حفاری افزود: مسوولان به تیم‌ها اجازه می‌دهند تا خلاف‌شان را حرفه‌ای‌تر انجام دهند تا سندی برای تخلف آن‌ها وجود نداشته باشد و این کار خوبی نیست. فیلمی که تیم صبا برای کمیته انضباطی ارسال کرده بسیار دیر به آن‌ها ارایه داده و مونتاژ شده است.

وی افزود: در همین فیلم و در صحنه‌ای که بازیکن صبا با بطری به توپ می‌زند، بازی نزدیک به ۱۰ دقیقه متوقف می‌شود در حالی که در این فیلم، توقف بازی و پرتاب اشیا به داخل زمین نشان داده‌ نشده است.

ابطحی خاطر‌نشان‌کرد: تیم من به خاطر پرتاب اشیا به رختکن رفت نه به سبب مسایل دیگری که آن‌ها می‌گویند. به‌هرحال باید دید به چه سبب صبا این بازی را به صورت مستقیم پخش نکرد در صورتی که تمام بازی‌ها به صورت مستقیم پخش می‌شد.

وی در ادامه نیز دربارهٔ آخرین دیدار تیمش در لیگ برتر کشور گفت: در تبریز به مصاف تیم “دبیری” رفتیم که توانستیم در پایان آنها را با نتیجه ۶ بر ۴ شکست دهیم.

سرمربی تیم فوتسال ملی‌حفاری بیان‌کرد: در نیمه اول توانستیم چهار گل به حریف بزنیم و در نیمه دوم نیز در حالی‌که فرصت‌های بسیاری به دست آوردیم، تنها توانستیم دو گل دیگر به ثمر برسانیم. در این نیمه نیز اگرچه “دبیری” چهار گل به ما زد اما در نهایت ما پیروز بازی شدیم.

ابطحی خاطرنشان‌کرد: در ابتدا که ما تیم را بستیم، تمام کسانی که در کار و کارشناس می باشند، برای تیم ما شانسی را قایل نبودند؛ اما ما در آغاز کار با تلاشش بازیکنان‌مان نشان دادیم که تیم‌مان پتانسل قهرمانی را داشت که البته به نظرم اگر یکسری از بدشانسی‌ها را نمی‌آوردیم می‌توانستیم قهرمان هم شویم.

وی یادآورشد: هنوز مسابقات لیگ تمام نشده ولی رقابت‌های ما به پایان رسید و در هفته آخر مسابقات استراحت داریم. اکنون ما در جدول در جایگاه پنجم قرار داریم؛، البته هنوز نتایج دیدار‌های ما برابر صبای‌قم و فرش‌آرا مشخص نشده، زیرا اگرچه نتیجه را به نفع این دو تیم اعلام کرده‌اند ولی هنوز پرونده برای اعتراض ما نسبت به این رأی باز است که ما هم اعتراض خود را اعلام کرده‌ایم.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.