سیدورف: میلان را به اوج برمی گردانم / امیدوارم ذوق و شوقی که دارم را به تیم هم منتقل کنم

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > فوتبال جهان – کلارنس سیدورف بعد از اینکه در میلان جانشین ماسیمیلیانو الگری شد، قول داد که میلان را به سطح اول فوتبال جهان برگرداند.

به گزارش ممتاز؛ ستاره هلندی پنج ماه زودتر از پایان قراردادش با بوتافوگوی برزیلی به همکاری با این تیم پایان داد تا دوره ای جدید را این بار به عنوان سرمربی در یکی از بزرگترین باشگاههای جهان تجربه کند: «از حضور در این تیم خوشحالم، حتی با وجود اینکه متاسفانه میلان در بهترین شرایط قرار ندارد. تمام تلاشم را می کنم تا میلان را به صدر فوتبال جهان برگردانم. اینجا که هستم احساس می کنم در خانه خودم هستم و امیدوارم که این انگیزه و شوق فراوانم را بتوانم به تیم هم منتقل کنم. برای شروع کار لحظه شماری می کنم و نمی توانم منتظر بمانم. می خواهیم از همان اول، اوضاع را تغییر دهیم و هوادارانمان را خوشحال کنیم.»
سیدورف چهارشنبه شب در نیمه دوم بازی میلان مقابل اسپتزیا (در جام حذفی که با برد ۳-۱ میلان همراه شد) در سن سیرو حضور داشت و بازی «روسونری» را از نزدیک دید. او سپس به هتل رفت و شب را آنجا به استراحت پرداخت چرا که بعد از پرواز طولانی مدت و مستقیم از برزیل به ایتالیا، کاملا خسته به نظر می رسید، با این وجود مشتاقانه از حضور خود در میلان حرف می زد: «الان هم احساساتی شده ام و هم احساس مسئولیت می کنم. من میلان را در سال ۲۰۱۲ ترک کردم، بعد از تمام شدن یک دوره به عنوان بازیکن. حالا اینجا هستم تا یک دوره جدید را شروع کنم.» ستاره هلندی معتقد است از میلان دور نبوده: «من برگشته ام؟ حقیقت این است که من هیچ وقت از میلان دور نبوده ام . برای بازگرداندن میلان به اوج، کارهای زیادی را لازم است که انجام دهیم. رئیس سیلویو برلوسکونی دو سال پیش همه چیز را پیش بینی کرده بود. من الان ذوق زده ام و خیلی خیلی خوشحال. تیم و هواداران به این ذوق و شوق احتیاج دارند.» سیدورف ۳۷ ساله سرانجام ۵ شنبه رسما قراردادی ۲ و نیم ساله تا ۲۰۱۶ با میلان امضا کرد.
۴۳ ۴۳


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.