سید احمد خاتمی: جریان‌های فتنه به توافق رسیده‌اند که از مدل ترکیه به عنوان فتنه آینده علیه ایران استفاده کنند/هیچ مسئولی ‌حق التهاب‌آفرینی ندارد

۰۳م اسفند ،

حجت الاسلام سید احمد خاتمی گفت: هیچ مسؤولی در هیچ جایگاهی حق التهاب آفرینی ندارد و مردم و مسؤولان باید به این موضوع توجه کنند که برای انتخابات آینده نباید در پازل دشمن قرار بگیرند.

 امام جمعه موقت تهران  پنج‌شنبه شب در جمعه خانواده‌های شهدای کارگر استان اصفهان با بیان اینکه از ابتدا عنوان کرده‌ایم که مشکل سوریه تنها با مذاکره برطرف می‌شود، اضافه کرد: پس از دو سال آمریکا و اتحادیه اروپا ناکام ماند و به این نتیجه رسید که مشکل سوریه تنها با مذاکره برطرف می‌شود.

امام جمعه موقت تهران با تاکید بر اینکه این موضوع به معنای موفقیت ایران است، تصریح کرد: تمام تلاش‌های دشمنان ایران این بوده که عقبه مردمی ایران را به چالش بکشانند و تحریم‌های دشمنان برای این بوده که اعتراض یا عدم اعتراض ایرانی‌ها را ملاحظه کنند.

خاتمی با بیان اینکه ایران در بحث ۵+۱ مذاکرات را ترک نکرده است، بلکه کشور‌های خارجی بودند که مذاکرات را ترک کرده‌اند، تاکید کرد: دشمنان همچنان درصدد این می باشند که صدای اعتراض ملت ایران را در بیاورند.

وی با تاکید بر اینکه جریان‌های فتنه به توافق رسیده‌اند که از مدل ترکیه برای ضربه زدن به اسلام و ولایت به عنوان فتنه آینده علیه ایران استفاده کنند، افزود: ولایت فقیه کشور را در مقابل تمام توطئه‌ها حفظ می‌کند.

خاتمی بصیرت را یکی از اهداف برگزاری این کنگره دانست و گفت: سیاه‌نمایی‌های فوق‌العاده، چند برابر نشان دادن مشکلات و مأیوس کردن مردم، از ابزار‌های دشمن برای ضربه زدن به اراده ملت ایران و به چالش کشیدن بصیرت آنها است.

وی با اشاره به اینکه ایجاد التهاب در کشور و دامن زدن به دعوا‌ها از جمله ترفند‌های دشمنان است، تصریح کرد: تمام مردم باید توجه کنند که در پازل دشمن قرار نگیرند و تا زمان انتخابات نباید هیچ التهابی در کشور ایجاد شود.

وی با تاکید بر اینکه هیچ مسئولی در هیچ جایگاهی حق التهاب آفرینی ندارد و مردم و مسئولان باید به این موضوع توجه کنند که برای انتخابات آینده نباید در پازل دشمن قرار بگیرند، اضافه کرد: این موضوع از مطالبات رهبری است و خط استراتژیک رهبر معظم انقلاب است.

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه استفاده از رسانه‌ها، پخش خبرها و شایعات دروغین نیز از جمله ترفند‌های دشمنان برای انتخابات آینده است، تاکید کرد: ملت باید توجه کنند که پایگاه اینترنتی‌ها و رسانه‌های بیگانه و بیگانه‌پرست مصداق نا‌حق می باشند.

وی با اشاره به اینکه مردم باید با بصیرت و نگاه بد‌بینانه به این پایگاه اینترنتی‌ها و رسانه‌ها توجه کنند، افزود: تخریب و تحریف جایگاه ولایت فقیه نیز از ترفند‌های دشمنان برای انتخابات آینده است و تردیدی نباید در مواضع ولایت داشته باشیم، چرا که مواضع ولایت مبتنی بر کار کارشناسی است.

۲۹۲۱۹

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.