سید احمد خاتمی: نامزدهای ریاست جمهوری نباید وانمود کنند که همه چیز خراب است و آنها منجی می باشند

۲۸اردیبهشت،

سید احمد خاتمی عضو مجلس خبرگان با بیان این‌که این‌ها بایدهایی است که صدا و سیما براساس بیانات رهبری باید در آستانه انتخابات بر آن تاکید کنند، به نباید‌ها در این زمینه اشاره کرد و گفت: آنها نباید چهره کشور را تخریب کنند و به گونه‌ای وانمود کنند که همه چیز خراب است و آنها منجی می باشند.

این عضو جامعه مدرسین با تاکید بر این‌که کاندیداها در این عرصه نباید به گونه‌ای عمل کنند که تداعی‌گر این موضوع باشد که هدف برای آنها وسیله را توجیه می‌کند، گفت: آنها باید از تخریب دیگر نامزدها اجتناب کرده و اختلاف‌نظر را تبدیل به تفرقه و نزاع نکنند و از دادن وعده‌های خلاف قانون اجتناب کنند.

امام جمعه موقت تهران با بیان این‌که کاندیداها نباید در تبلیغات خود از بیت‌المال استفاده کرده و همچنین در تبلیغاتات اسراف کنند، گفت:‌ آنها نباید به انتخابات به عنوان ابزاری برای قدرت‌طلبی نگاه کنند، از مکر و فریب باید دوری کنند و انتخابات را با این گونه‌ فضاسازی‌ها آلوده نکنند و به نتیجه انتخابات هر آن چه که باشد احترام بگذارند.

خاتمی ادامه داد: این معیارهایی است که مقام معظم رهبری طی این سال‌ها بر آن تاکید داشتند و طی روزهای قبل نیز بر آن تاکید کردند. بنابراین از صدا و سیما انتظار می‌رود که فرهنگ انتخابات پرشور را بیان کند، معیارهای انتخاب اصلح را تبیین کرده و بر رعایت فضای اخلاق انتخاباتی بدمد.

این عضو جامعه مدرسین در پایان گغت : عدالت در استفاده از امکانات این رسانه از سوی کاندیداها جهت تبیین برنامه‌هایشان باید رعایت شود و تلاش همگانی می‌بایست در راستای پرشور شدن هرچه بیشتر انتخابات باشد و این مسئله دارای اولویت است.

/۲۷۲۷

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.