سید حسن جلوی ظلم تاریخی به پیرجماران را بگیرد

بذرپاش در واکنش به درج مطالب منتسب به امام(ره)؛

نماینده مردم تهران در مجلس گفت:توقع مردم از سید حسن خمینی و بیت امام(ره) این است که با موضع گیری به وقت جلوی این ظلم تاریخی به پیر جماران را بگیرند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران، مهرداد بذرپاش نماینده مردم تهران و عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی، در خصوص درج مطالب منتسب به امام(ره) در پایگاه اینترنتی هاشمی اظهار داشت: این اولین باری نیست که آقای هاشمی منویات مورد نظر خود را با انتصاب به امام(ره) مطرح می کند و این اقدام وی مسبوق به سابقه است.
 
وی افزود: پایگاه اینترنتی آقای هاشمی حاشیه های بسیاری را برای کشور درست کرده و در بعضی برهه ها سبب ایجاد تنش های در کشور شده است.
 
بذرپاش ادامه داد: البته ظاهرا با روی کار آمدن دولت تازه فعالیت پایگاه اینترنتی آقای هاشمی وارد فاز تازهی شده و این روزها می بینیم که به نوعی پایگاه اینترنتی وی به آلت دستی برای رسیدن به اهداف خاص تبدیل شده است.
 
نماینده مردم تهران گفت:نمی دانم چرا تاکنون برخورد قاطعی با این پایگاه اینترنتی صورت نگرفته در حالی که مطالب این پایگاه اینترنتی بسیار بیشتر از بعضی مطالب که در سایر رسانه ها منتشر می گردد برای کشور حاشیه درست کرده است.
 
وی ادامه داد: البته عدم برخورد با منسوبین به هاشمی قبلا هم وجود داشته به طوری که می بینیم فرزندان وی در حال حاضر آزادانه در کشور تردد می کنند؛ای کاش این حاشیه امن برای همه در کشور وجود داشت.
 
عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس اظهار داشت: به اعتقاد بنده مسئولین مربوطه باید هرچه سریع تر با برخورد قاطع با پایگاه اینترنتی هاشمی و حتی فیلتر کردن آن جلوی این اقدامات را بگیرند تا شائبه ای که برای افکار عمومی هم در این رابطه وجود دارد، برطرف شود.
 
بذرپاش همچنین گفت: توقع مردم  از سید حسن خمینی و بیت امام(ره) این است که با موضع گیری به وقت جلوی این ظلم تاریخی به پیر جماران را بگیرند.

منبع:دانا


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.