سید حسن خمینی ۴۰ ساله شد

نوه بنیانگذار انقلاب متولد اول مرداد است. سیدنرگس خمینی تولد پدرش را در صفحه اجتماعی خود تبریک گفته و برای او آرزوی سال‌های بسیار دارد.

راز ماندگاری نوه امام خمینی، بنیانگذار انقلاب ایران، در این است که عصر خود را خوب شناخته است. تاریخ معاصر را خوب ورق زده است و نوسانات روز را با احساسات خود گره نمی‌زند تا با آنها بالا و پایین شود. از این روست که از یک در، دوستان اصلاح طلب به دیدارش می‌روند و از در دیگر دوستان اصولگرایش. با این حال او از حضور در سیاست پرهیز دارد اما سیاستداران از او پرهیز نمی‌کنند و اعتبار خود را گاه به او و بیتش گره می‌زنند تا با نام «خمینی» قرابت بیشتری بیابد.

او یادآوری می‌کند که در کنار امام، شخصیت‌های بزرگی قرار داشتند که هرکدام از آنها سر سلسله جریانی بودند و اینگونه مردم صدایشان به گوش امام می‌رسید. به گفته وی «رهبر معظم انقلاب، آقایان هاشمی، موسوی اردبیلی، میرحسین موسوی و پدرم حاج احمد آقا در کنار امام حضور داشتند و هر کدام سر سلسله یک جریان بودند و همین باعث می‌شد که همه نیروهایی که در کشور مشغول به فعالیت بودند خود را در قدرت سهیم بدانند. همه آنها می‌توانستند هر عقیده‌ای را حداکثر با یک واسطه به امام و شورای سران منتقل کنند و مطمئن باشند که این نظر در تصمیم گیری‌ها لحاظ شده است».

/۲۹۲۹

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.