سید حسن نصرالله: اسرائیل با حمله زمینی به غزه مرتکب حماقت بزرگی می‌شود

۲۸ آبان ،

almana.jpg

دبیر کل حزب‌الله لبنان اخطار داد که مسئولان اسرائیلی با حمله زمینی به نوار غزه، مرتکب حماقت بزرگی خواهند شد.

به گزارش تفسیری خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، به نقل از شبکه خبری المنار، سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان در سومین شب از ماه محرم در سخنان خود در مجمع سیدالشهدا واقع در الرویس در جنوب لبنان عنوان داشت: اگر اسرائیل فکر می کند با حمله نظامی به غزه می‌تواند قدرت موشکی مقاومت را نابود کند ، بی شک دچار توهم و اشتباه شده است زیرا مقاومت فلسطین هم اکنون می تواند قلب اسرائیل از جمله تل‌آویو و بیت المقدس و مناطق دیگر را هدف قرار دهد.

دبیرکل حزب الله لبنان تاکید کرد که نیروهای رژیم صهیونیستی از واکنش موشکی مقاومت فلسطین غافلگیر شدند و انتظار چنین مقاومتی را نداشتند.

وی افزود: سخنان دشمن در خصوص احتمال انجام عملیات زمینی در نوار غزه بیشتر شبیه تهدید و ارعاب است. مقاومت فلسطین تصویری بسیارزیبا از شجاعت و قدرت خود را برای رویارویی با دشمن ارائه داد. ما شاهد آن هستیم که در میان ساکنان نوار غزه اشخاصی وجود دارند که در برابر دشمن این چنین مقاومت می‌کنند.

سید حسن نصرالله همچنین تاکید کرد: غزه مقاومت کرده و ایستاده است و همچنان به مقاومت خود ادامه خواهد داد. نیروهای اسرائیلی در سطوح سیاسی، امنیتی و نظامی حملات خود را آغاز کردند. اما بعد از گذشت چند روز از این حملات مشخص شد که اسرائیلی‌ها نسبت به واکنش مقاومت فلسطین شگفت‌زده شده‌اند.

وی تاکید کرد: اسرائیلی‌ها اشتباه کردند و خیال کردند که می‌توانند قدرت موشکی مقاومت را از اولین ساعات آغاز حمله نابود کنند اما مقاومت فلسطین تا بدین لحظه به بمباران تل آویو، قدس و دیگر اماکن در اراضی اشغالی ادامه می‌دهد.

ادامه دارد


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.