سید حسن نصرالله: جنگ غزه تجربه بسیار بزرگی است برای تقویت عناصر قدرت و اقتدار امت اسلامی

۰۲م آذر ،

almana.jpg

دبیرکل حزب‌الله لبنان در شب هفتم محرم در مراسم سوگواری اباعبدالله الحسین(ع) با اشاره به موافقتنامه آتش بس میان رژیم صهیونیستی و جنبش مقاومت اسلامی فلسطین، حماس، گفت: پیروزی فلسطینی‌ها در غزه طبیعی و پیش بینی شده بود.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، به نقل از شبکه خبری المنار، سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان در سخنرانی خود که به صورت ویدئو کنفرانس در مجمتع سیدالشهدا در حومه جنوبی بیروت پخش می‌شد، گفت: امیدواریم برادران ما در فرماندهی گروه‌های مقاومت موفق شوند که از موضع قدرت و ثبات و با تلاش مردان بزرگ شروط خود را بر جهان تحمیل کنند.

امشب آخرین شب درگیری‌ها و توقف حملات وحشیانه اسرائیل به نوار غزه باشد، ما از خداوند سبحان برادران ما در فرماندهی مقاومت با تمامی گروه‌ها در تحمیل شروط خود بر جهانیان از موضع قدرت موفق شوند و قدرت ثبات و توان مردان و خون ها و صبر خود را نشان دهند.

وی افزود: گروه‌های مقاومت، قدرت و صبر خود را در این نبرد نشان دادند.

سید حسن نصرالله افزود: باید از این تجربه عبرت گرفت. این نبرد، تجربه‌ای برای غزه، فلسطین، لبنان و کشورهای عربی و اسلامی است. این کشورها و ملت‌ها باید مواضع آمریکا، غرب، اعراب و دیگر کشورهای اسلامی را از جهت عملکرد دشمن صهیونیستی و مقاومت ارزیابی کنند.

دبیرکل حزب‌الله لبنان گفت: این نبرد، تجربه بسیار بزرگی است و باید از آن استفاده کرد تا عناصر قدرت و اقتدار امت اسلامی تقویت شود.

سید حسن نصرالله تاکید کرد: اعلامیه آتش بس بین اسرائیل و غزه پایانی بر تجاوز اسرائیل و پیروزی برای مقاومت فلسطین بود. ما باید از این تجربه بزرگ درس بگیریم تا از آن سود ببریم و قدرتمان را افزایش دهیم.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.