سید حسن نصرالله: مقاومت توانست دشمن صهیونیستی را مجبور به پذیرش شروط خود کند

۰۳م آذر ،

Received-21.jpg

دبیرکل حزب‌الله لبنان پیروزی مقاومت بر دشمن صهیونیستی در غزه را به مقاومت فلسطین و مردم غزه تبریک گفت و تاکید کرد: مقاومت در این جنگ توانست صهیونیست‌ها را وادار کند تا شروط آنها را بپذیرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان در مراسم شب نهم ماه محرم تاکید کرد: مقاومت غزه شهید بزرگی را از دست داد، اما توانست به خوبی در حد جنبش‌های مقاومت منطقه مبارزه کند.

وی پیروزی مقاومت غزه را یک پیروزی واقعی توصیف کرد و افزود: نباید بپرسیم که آیا مقاومت اهداف خود را عملی کرد زیرا این مقاومت نبود که به دشمن صهیونیستی حمله کرد بلکه مقاومت در غزه همه تلاش خود را برای به شکست کشاندن اهداف دشمن به کار برد.

سید حسن نصرالله ادامه داد: پیروزی مقاومت غزه فقط در حد شکست اهداف دشمن نبود، بلکه شروط خود را نیز بر آن تحمیل کرد. پس از این پیروزی توانایی مقاومت برای تحمیل شروط بر دشمن افزایش یافت.

دبیرکل حزب الله لبنان گفت: جنبش‌های مقاومت سبب ایجاد موازنه رعب شدند و قدرت خود را در رویاروی و تحمیل شروط بازیافتند.

وی ازود: پیروزی بزرگتر در غزه آن بود که مقاومت شروط خود را بر دشمن تحمیل کرد و به شروط دشمن تن نداد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، سید حسن نصرالله خطاب به صهیونیست‌ها گفت: اگر در مقابله با منطقه تحت محاصره غزه شکست خوردید، چگونه می‌خواهید با طرف‌های دیگر که شرایطی بهتر از غزه دارند مواجه شوید؟

سید حسن نصرالله خاطرنشان کرد: دشمن اکنون در وضعیتی قرار گرفته که احساس می‌کند حمایت‌های بین‌المللی و نیروهای مسلح نمی‌تواند از این رژیم حمایت کنند، به همین سبب به توافق با جنبش‌های مقاومت تن داد که این امر بسیار مهم است.

سید حسن نصرالله تجربه غزه را درسی برای همه کسانی دانست که به دنبال راهبرد دفاع ملی می باشند. وی تاکید کرد: حمله به غزه ثابت کرد که نیروهای هوایی دشمن توانایی به انجام رساندن جنگ را ندارند و فرماندهان دشمن نیز از ورود به درگیری زمینی هراس داشتند. آنها از ۳۰ سال قبل تجربه درگیری‌های زمینی را دارند و این مساله را در جنگ ۲۰۰۶ علیه لبنان و جنگ ۲۰۰۸ علیه غزه آزمودند.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.