سیروان به «جاده ی رویاها» قدم گذاشت

۱۸م آذر ،

سومین آلبوم سیروان خسروی با نام «جاده رویاها» صبح امروز (شنبه) از سوی شرکت «ایران گام» و توسط پخش «هنر شهر» در سراسر کشور انتشار یافت. این آلبوم ۱۱ قطعه دارد که تنظیم، اجرا، میکس و مسترینگ همه ی آنها توسط سیروان انجام شده است.


Sir1

 


به گزارش”یک پارس” به نقل از موسیقی ما, سیروان وجه تمایز این آلبوم با اثر قبلی اش (ساعت ۹) را یکپارچگی فضای قطعات آلبوم تازهش می داند. او معتقد است این اثر، بهترین آلبومی است که تا به حال منتشر کرده است. از نکات بارز این آلبوم، پیشرفت قابل توجه سیروان در خوانندگی است.


سیروان خسروی، نیما رمضان، مسعود همایونی، میلاد درخشانی، پدرام فریوسفی و علی بیرنگ نوازندگان این آلبوم می باشند.


بر خلاف آلبوم های قبلی سیروان، ترانه سراها و آهنگسازهای این آلبوم تنوع بسیاری داشته اند. شهاب رمضان، نیما رمضان، مهدی یراحی، امیر یگانه، امیر ارجینی، محسن شیرالی، امید جامع، زهرا عاملی و آرمیتا فهیمی و البته زانیار خسروی، در خلق ترانه ها و ملودی های این آلبوم با سیروان همکاری کرده اند. زانیار، تنها برادر سیروان، در تولید این آلبوم هم فکری و همکاری بسیاری با برادرش داشته و سیروان نیز با عبارتی که روی جلد آلبوم نوشته از او قدردانی کرده است: «این آلبوم را به برادر عزیزم زانیار تقدیم می کنم که در تک تک لحظات ساخت این مجموعه در کنارم بود و با ایده های خود مهمترین نقش را در شکل گرفتن “جاده رویاها” داشت».


قطعه ی «نه نرو» که پس از انتشار یافتن به صورت تک آهنگ در سال ۹۰، به عنوان بهترین قطعه ی این سال انتخاب شد، اولین قطعه ی آلبوم تازه سیروان است.


«نه نرو» برای چند هفته در صدر چارت رادیو هلندی Funx نیز قرار داشت. همچنین قطعه ی «من عاشقت شدم» به عنوان تیتراژ سریال ساختمان پزشکان و قطعات «بارون پاییزی» و «خدافظی» به صورت تک آهنگ، پیش تر انتشار یافته و مورد استقبال قرار گرفته اند. هفت قطعه ی دیگر این آلبوم که تازه می باشند عبارتند از: اینم میگذره، بی قرار، روزای رویایی، دوسِت دارم، جاده، اگه تو مال من نیستی و آخرین روز.


با توجه به اینکه سیروان به عنوان تنظیم کننده نیز شهرت و محبوبیت بسیاری دارد، مخاطبان و اهالی موسیقی توجهی ویژه ای به این اثر دارند تا ببینند او در آلبوم خودش چه کرده است.


گفتنی است عصر جمعه قطعات این آلبوم پیش از انتشار یافتن رسمی، برای دانلود روی بعضی پایگاه اینترنتیها قرار گرفت که با پیگیری های سیروان، ساعاتی پس از این اتفاق، آلبوم از روی پایگاه اینترنتیهای اینترنتی برداشته شد. در تماس خبرنگار موسیقی ما با صدرالدین حسین خانی (تهیه کننده ی این آلبوم) و سیروان خسروی، ایشان با ابراز بی اطلاعی و تأسف از این اتفاق از مخاطبین خواستند نسخه ی اُریجینال آلبوم را خریداری نمایند.


همچون قبل پایگاه اینترنتی «یک پارس» از کاربران فهیم خود تقاضا می کند جهت بهره مندی از این آلبوم و سایر محصولات فرهنگی-هنری، نسخه ی اصلی آن را تهیه کرده و یا از طریق پایگاه اینترنتیهای رسمی به صورت قانونی و با حفظ حقوق صاحب اثر دانلود نمایند.

فرهنگ و ادب
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.