” سیروس مقدم” با کسی تعارف ندارد / متاسفم که عده‌ای دنبال پول هنر می باشند

۱۴فروردین۱۳،

“سیروس مقدم” از جمله کارگردانان مولفی بوده که با کسی شوخی و تعارف در کارهایش ندارد.

“مهران احمدی” بازیگر مجموعه” پایتخت ۲″ در خصوص حضور کمرنگ خود در این سریال در گفتگو با خبرنگار  حوزه رادیو و تلویزیون باشگاه خبرنگاران گفت: قرار بود که در دو یا سه قسمت دیگر بیشتر با ” سیروس مقدم” همکاری کنم که بنا به دلایلی این کار ممکن نشد.

وی با اشاره به حضور خود در ” تاثریا” اظهار داشت: در مجموعه ” تاثریا” من با ” سیروس مقدم” همکاری داشتم و در ” پایتخت” به عنوان یک اثر طنز و کمدی و به سبب وجود یک فیلمنامه خوب و قوی همکاری خود را با این کارگردان مولف ادامه دادم.

احمدی با اشاره به هوش و درایت “سیروس مقدم” و توجه او به جوانان ابراز داشت: یک هفته زودتر از آغاز نقشم به تیم پیوستم و باید بگویم که ” مقدم” به خوبی توانسته باشیم خود ارتباط برقرار کند و من از کارکردن با او لذت می برم.

وی ادامه داد: ” سیروس مقدم” خبر معدود کارگردانانی بوده که با تیم خود و به خصوص جوانان مشورت می کند و با احترام به نظر همه، تصمیم نهایی را می گیرد.

این بازیگر با اشاره به نام هنرمند و ماندگاری یک بازیگر تصریح کرد: سال ها از فعالیت و حضور من در عرصه بازیگری می گذرد و خوشبختانه کارهایم مورد توجه مردم قرار گرفته که این امر حاصل سال ها زحمت و تلاش و کسب تجربه در این عرصه است.

احمدی ادامه داد: بسیاری از بازیگران با توجه به ظاهر خود وارد این حرفه شدند و به اعتقاد من آن ها نه هنرمند می باشند و نه در این حرفه بازیگر و ماندگار خواهند شد.

وی با اشاره به موفقیت ” پایتخت ۲″ اظهار داشت: خوشحالم که این مجموعه مانند دیگر آثار ” سیروس مقدم” مورد توجه قرار گرفته و من معتقدم که کار مهمی نکردم.

احمدی افزود: ادعای من در کارهایم زحمتی است که برای آن ها کشیده ام ولی همچنان معتقدم که بسیار کار مهمی  را انجام نداده ام.

این بازیگر با اشاره به ارزش هنر و هنرمند تصریح کرد: ارزش هر کاری در خود آن هفته است و معتقدم هنر جایگاهی دارد که نمی شود آن را با پول و ثروت خرید و متاسفم که عده ای در هنر به دنبال پول و ماشین مدل بالا می باشند.

احمدی افزود: شاید من هم یک روزی ماشین خوبی سوار شوم ولی این که در هنرم چه جایگاهی دارم از همه چیز بالاتر و مهم تر است.

احمدی در خصوص کارگروهی بچه های ” پایتخت” اظهار داشت: کار هنری خوب در یک گروه کاری خوب جواب می دهد و در نهایت یک نفر در جایگاه کارگردان تصمیم نهایی را می گیرد.

وی با اشاره به زحمات ” الهام غفوری” تهیه کننده کار و ” سیروس مقدم” گفت: خوشحالم که با این دو نفر توانستم کار کنم چون آن ها با کسی تعارف ندارند و اگر احساس کنند کسی کار خود را بلد نیست عذر آن فرد را می خواهند./ص


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.