سیر صعودی پلاک های تجمیعی در بافت فرسوده

گردآوری توسط گروه عمران ممتازنیوز

http://www.bananews.ir/مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران گفت: به ازای هر یک پلاک تخریبی در پروژه‌های تجمیعی ۱۵/۵ واحد تازه تولید شده در حالی که این رقم در ساخت‌وسازهای انفرادی به ازای هر یک واحد تخریبی ۴۶/۳ واحد است.
به گزارش ممتاز (BanaNews.ir) علیرضا جعفری مدیرعامل سازمان نوسازی شهرداری تهران در گفت‌وگو با پایگاه اینترنتی رسمی اطلاع‌رسانی شهرداری تهران (سما) با بیان اینکه اشاعه فرهنگ تجمیع در سطح شهر از جمله دستاوردهای موفق دفاتر خدمات نوسازی است، گفت: میانگین تعداد پلاک‌های تجمیعی به ۷۱/۲ پلاک در سال و سهم تجمیع در زیربناهای تولیدی از ۲ درصد در سال ۱۳۸۷ به ۵۱ درصد در سال جاری رسیده است.
او تصریح کرد: به ازای هر یک پلاک تخریبی در پروژه‌های تجمیعی ۱۵/۵ واحد تازه تولید شده است، در حالی که این رقم در ساخت‌وسازهای انفرادی به ازای هر یک واحد تخریبی ۴۶/۳ واحد است. مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران با اشاره به مشارکت شهروندان در نوسازی بافت‌های فرسوده افزود: ظرفیت سرمایه‌گذاری مستقیم ایجاد شده بدون احتساب خدمات و زیرساخت ها از آغاز سال ۹۱ تا کنون بالغ بر ۳۵ هزار میلیارد ریال بوده که این امر حاکی از هدایت سرمایه‌های خرد و کلان به بازار در بافت‌های فرسوده و نشان‌دهنده مشارکت شهروندان در نوسازی است.

بنانیوز – ممتاز، خبرها صنعت ساختمان کشور، عمران – معماری – شهرسازی
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.