سیزدهمین کنگره بین‌المللی انجمن علمی جراحان گوش، گلو، بینی و سر و گردن برگزار می‌شود

سیزدهمین کنگره بین‌المللی انجمن علمی جراحان گوش، گلو، بینی و سر و گردن برگزار می‌شود

سیزدهمین کنگره بین‌المللی انجمن علمی جراحان گوش و گلو بینی و سر و گردن ایران ۱۱ لغایت ۱۴ مهر ماه سال جاری برگزار می‌شود.

دکتر علی افتخاریان در گفتگو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی دریچه خبر، هدف اصلی برگزاری این کنگره را ارائه مطالب و دیدگاه‌های جدید با همکاری اساتید دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور عنوان کرد.

دبیر علمی سیزدهمین کنگره بین‌المللی انجمن علمی جراحان گوش و حلق، بینی و سر و گردن ایران افزود: در این کنگره راه‌های جدید تشخیص و درمان انواع بیماری‌های مرتبط با موضوعات کنگره و دستاوردهای علمی اساتید ایران و خارجی مورد بحث و گفتگو قرار می‌گیرد.

افتخاریان موضوعات مورد بحث کنگره را پنج مورد عنوان کرد و افزود؛ گوش و جراحی گوش و قائده طرفی جمجمه، رشته سینولوژی (سینوس‌ها و بینی)، جراحی پلاستیک بینی صورت و گردن، جراحی های سر و گردن و قائده جمجمه و بیماری‌های اطفال در گوش و گلو و بینی از جمله رشته‌های پیش‌بینی شده برای بحث می‌باشد که در این زمینه هر کدام به زیر مجموعه‌های مختلفی تقسیم می‌شوند.

وی عنوان کرد: در این کنگره ۹۳ مقاله ارائه شده و ۷۵ سخنرانی آزاد، برگزاری ۱۸ کارگاه عملی و ۱۶ میزگرد از جمله برنامه‌های این دوره می‌باشد.

وی خاطرنشان کرد: از اساتید و پزشکان برجسته ۱۶ کشور از جمله، آمریکا، کانادا، انگلستان، ایتالیا، نروژ،‌ هندوستان و غیره به صورت رسمی دعوت به عمل آمده و بسیاری از میهمانان کنگره نیز به صورت آزاد درخواست شرکت در کنگره را داشته‌اند.

به گزارش دریچه خبر؛ سیزدهمین کنگره بین‌المللی انجمن علمی جراحان گوش و گلو و بینی و سر و گردن ایران به صورت دو سالانه درمرکز همایش‌های رازی برگزار می‌شود. برای کسب اطلاعات بیشتر به این آدرس http://www.irent2012.com  مراجعه کنید.

 


DaricheKhabar.ir

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.