سیزدهمین جشن سالانه کانون ملی منتقدان چهارشنبه برگزار می‌شود

گردآوری شده در گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری ممتازنیوز

پس از چهار سال وقفه در برگزاری جشن سالانه کانون ملی منتقدان این کانون سیزدهمین جشن سالانه خود را چهارشنبه سی ام مرداد ماهدر تالار چهارسو مجموعه فرهنگی هنری تئاتر شهر برگزار می‌کند.

به گزارش ممتاز به نقل از هنرآنلاین، مهدی نصیری رئیس کانون ملی منتقدان تئاتر ایران ضمن اعلام این خبر گفت:مقدمات برگزاری سیزدهمین جشن سالانه کانون ملی منتقدان تئاتر ایران از اسفند ماه سال قبل با جمع آوری و ارزیابی آرا اعضاء این کانون انجام شد و قرار بود که این جشن در اردیبهشت ماه و همزمان با هفته تئاتر برگزار شود.اما به سبب عدم تخصیص بودجه کانون محقق نشد.تا اینکه با مساعدت و همکاری رئیس مرکز هنرهای نمایشی و نظر مساعد قادر آشنا مقرر شد سیزدهمین جشن سالانه کانون در تاریخ سی ام مردادماه برگزار شود.

نصیری اضافه کرد: پس از جمع آوری آرا و نظرهای اعضاء کانون در این جشن برگزیدگان یازده بخش از از حوزه های تخصصی تئاتر توسط منتقدان تئاتر کشور معرفی می شوند و مطمئنا آنچه حاصل این انتخاب است به واسطه گزینش و داوری توسط منتقدان تئاتر برای هنرمندان حائز اهمیت خواهد بود.

وی افزود: همچنین از این دوره به بعد از یک پژوهشگر و منتقد فعال و تاثیرگزار تئاتر کشور هم تقدیر ویژه به عمل خواهد آمد و جایزه ویژه از طرف هیات مدیره کانون به انتخاب تعلق خواهد گرفت.

انتهای پیام/۵۲/۵۳
 


آخرین خبرها
ماخذ: هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.