سیزدهمین نمایشگاه ایران تله‌کام برگزار می‌شود

۲۱ آبان ،

سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع مخابراتی و اطلاع‌رسانی – ایران تله کام ۲۰۱۲ – با حضور و مشارکت حدود ۲۱۰ شرکت داخلی و خارجی ۲۴ تا ۲۷ آبان ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد.

به گزارش تفسیری خبرنگار ارتباطات خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)،در این نمایشگاه که اعلام شده بود، ۱۸۵ شرکت و واحد تولیدی داخلی و ۲۲ شرکت خارجی از ۸ کشور جهان آخرین دستاوردهای خود را در زمینه ارتباطات، مخابرات و فناوری اطلاع‌رسانی در معرض دید کارشناسان و علاقه مندان قرار می دهند، کشورهایی از جمله آلمان، انگلستان، ایتالیا، چین، سوئیس، کانادا، کره جنوبی و لهستان نیز حضور دارند که شرکت‌ها و نمایندگی‌هایی از آن‌ها حضور یافته‌اند.

بر اساس اطلاعیه‌ی ستاد خبری نمایشگاه، شرکت مخابرات ایران، ارتباطات سیار ایران، مخابرات استان تهران، مبین نت، مبین وان، تالیا، گروه کارخانجات تولیدی شهید قندی، رهپویان همتا، جیرینگ و خدمات اول مبین، مجموعه گروه مخابرات ایران را تشکیل می‌دهند که با حضور در نمایشگاه آخرین اقدامات و خدمات خود را در معرض دید عموم قرار می دهند.

به گزارش تفسیری ایسنا، در این نمایشگاه گروه شرکت‌های مخابرات ایران، شرکت‌ها و اپراتورهای اول، دوم و سوم، شرکت‌های زیرمجموعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و شرکت‌ها گروه‌های بخش خصوصی حضور دارند.

به اعتقاد کارشناسان این نمایشگاه بستری است بر ایجاد فرصت برای ارتباط بین خریداران و فروشندگان کالا و خدمات، فراهم کردن بستر مناسب برای انتقال بیشتر فناوری‌های روز به داخل کشور، تشویق و ترغیب تولیدکنندگان برای رقابت پویا و تامین نیازمندی‌های این صنعت در داخل کشور، عرضه و معرفی آخرین دستاوردها و توانمندی‌های شرکت‌ها و تولیدکنندگان کشورمان و اطلاع‌رسانی درباره آخرین دستاوردهای صنعت مخابرات، ارتباطات و اطلاع‌رسانی دیگر کشورها.

علاوه بر شرکت‌های داخلی و خارجی، تعدادی از دانشگاه‌های صنعتی کشور، پایگاه اینترنتی‌های خبری مرتبط و نشریات وابسته به صنایع مخابرات نیز در نمایشگاه امسال حضور دارند. همچنین کارگاه‌ها و سمینارهای آموزشی و تخصصی از سوی گروه مخابرات ایران در طول برپایی نمایشگاه برگزار می گردد.

تله کام ۲۰۱۲ در سالن‌های ۶،۷،۸،۹،۱۰،۱۱،۱۲،۱۳ و ۲۷ نمایشگاه بین‌المللی تهران در فضایی به مساحت ۲۶ هزار و ۵۰۰ متر مربع و همچنین فضای باز پذیرای بازدیدکنندگان است.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.