سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران تله‌کام افتتاح شد

۲۳ آبان ،

سیزدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع مخابراتی و اطلاع رسانی – ایران تله کام ۲۰۱۲ عصر امروز با حضور وزرای اطلاع رسانی و مخابرات کشورهای عضو اکو و همچنین وزیر ارتباطات و فن‌آوری اطلاعات کشورمان در مرکز دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران افتتاح شد.

به گزارش تفسیری خبرنگار فن‌آوری اطلاعات خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در این نمایشگاه ۱۸۵ شرکت و واحد تولیدی داخلی و ۲۲ شرکت خارجی از هشت کشور جهان آخرین دستاوردهای خود را در زمینه ارتباطات، مخابرات و فن‌آوری اطلاع‌رسانی در معرض دید کارشناسان و علاقه‌مندان قرار می‌دهند. کشورهایی از جمله آلمان، انگلستان، ایتالیا،‌ چین، سوئیس، کانادا، کره جنوبی و لهستان نیز حضور دارند که شرکت‌ها و نمایندگی‌هایی از آن‌ها حضور یافته‌اند.

براساس آخرین اطلاعیه شرکت مخابرات ایران،‌ ارتباطات سیار ایران، مخابرات استان تهران، مبین نت، مبین وان، تالیا، گروه کارخانجات تولیدی شهید قندی، رهپویان همتا، جیرینگ و خدمات اول مبین، مجموعه گروه مخابرات ایران را تشکیل می‌دهند که با حضور در نمایشگاه آخرین اقدامات و خدمات خود را در معرض دید عموم قرار می‌دهند.

در این نمایشگاه گروه شرکت‌های مخابرات ایران، شرکت‌ها و اپراتورهای اول، دوم و سوم، شرکت‌های زیرمجموعه وزارت ارتباطات و فن‌آوری اطلاعات و شرکت‌ها گروه‌های بخش خصوصی حضور دارند.

به اعتقاد کارشناسان این نمایشگاه بستری است بر ایجاد فرصت برای ارتباط بین خریداران و فروشندگان کالا و خدمات، فراهم کردن بستر مناسب برای انتقال بیشتر فن‌آوری‌های روز به داخل کشور، تشویق و ترغیب تولیدکنندگان برای رقابت پویا و تامین نیازمندی‌های این صنعت در داخل کشور، عرضه و معرفی آخرین دستاوردهای و توانمندی‌های شرکت‌ها و تولیدکنندگان کشورمان و اطلاع‌رسانی درباره آخرین دستاوردهای صنعت مخابرات، ارتباطات و اطلاع‌رسانی دیگر کشورها.

علاوه بر شرکت‌های داخلی و خارجی، تعدادی از دانشگاه‌های صنعتی کشور، پایگاه اینترنتی‌های خبری مرتبط و نشریات وابسته به صنایع مخابرات نیز در نمایشگاه امسال حضور دارند. همچنین کارگاه‌ها و سمینارهای آموزشی و تخصصی از سوی گروه مخابرات ایران در طول برپایی نمایشگاه برگزار می‌شود.

تلکه کام ۲۰۱۲ در سالن‌های ۶، ۷، ۸، ۹، ۱۰، ۱۱، ۱۲، ۱۳ و ۲۷ و فضای باز نمایشگاه بین المللی تهران در فضایی به مساحت ۲۶ هزار و ۵۰۰ متر مربع و همچنین فضای باز پذیرای بازدیدکنندگان از صبح چهارشنبه ۲۴ آبان تا ۲۷ آبان است.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.