سیستم‌عامل موبایلی سامسونگ در کما

۱۲ تیرماه ۱۳،

به گفته بعضی کارشناسان برای عرضه سیستم عامل Tizen تأخیر صورت نگرفته و به عبارت دیگر می‌توان گفت که این سیستم عامل مرده است.
 
در حالی که شرکت سامسونگ سرمایه‌گذاری بسیاری برای عرضه سیستم عامل موبایلی Tizen انجام داده "الدار مورتازین"( Eldar Murtazin) یکی از وبلاگنویسان معروف روسی در حوزه فناوری اعلام کرد که سیستم‌ عامل موبایلی Tizen OS تقریباً مرده است.
 
به گزارش فارس به نقل از جی‌اس‌ام آرنا، وی اعلام کرد شرکت سامسونگ که وظیفه توسعه این سیستم‌عامل را برعهده گرفته است بیش از یک گوشی هوشمند مبتنی بر این محصول روانه بازار نخواهد کرد.
 
وی در این خصوص گفت که برای عرضه سیستم عامل Tizen تاخیر صورت نگرفته و به عبارت دیگر می‌توان گفت که این سیستم عامل مرده است.
 
پروژه توسعه این سیستم عامل تقریبا به طور کامل کنار گذاشته شده است و بر این اساس بعید به نظر می‌رسد که شرکت سامسونگ در سال ۲۰۲۴ میلادی بیشتر از یک گوشی هوشمند مبتنی بر این سیستم عامل روانه بازار کند.
 
دو روز قبل هم یک رسانه کره‌ای اعلام کرد که شرکت سامسونگ عرضه اولین گوشی هوشمند مبتنی بر سیستم‌عامل Tizen را دو ماه به تعویق انداخته است.
 
پیش‌از این گفته شده بود که شرکت کره‌ای سامسونگ دو گوشی هوشمند را با نام‌های I8800 Melius و I8805 Redwood در ماه آگوست عرضه می‌کند که هر دوی این محصولات مبتنی بر سیستم‌عامل یاد شده ساخته شده‌اند.
 
اما اگر پیش‌بینی‌های مورتازین درست باشد، پروژه تکمیل و توسعه سیستم‌عامل Tizen کنار گذاشته شده است و شرکت سامسونگ قصد دارد پیش از آنکه این سیستم‌عامل را به طور کامل برکنار کند، تنها یک دستگاه گوشی هوشمند مبتنی بر آن به دست کاربران جهانی برساند.

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.