سیسکو جای پای خود در بازار راهکارهای پردازش ابری را محکم می‌کند

۸فروردین ۱۳،

 

شرکت سیسکو که تلاش می‌کند در آینده‌ای نزدیک به یکی از عرضه کنندگان مطرح راهکارهای کسب وکار در دنیا تبدیل شود، قصد دارد شرکت سولودایرکت (SolveDirect) را خریداری کند.
 
سولودایرکت یکی از شرکت‌های عرضه کننده راهکارهای مدیریت زیرساخت‌های پردازش ابری است. به گزارش وب پایگاه اینترنتی eweek، شرکت سیسکو که خود یکی از بزرگ‌ترین عرضه کننده تجهیزات و راهکارهای شبکه‌ای در جهان است، قصد دارد با خرید سولودایرکت جای پای خود در بازار راهکارهای پردازش ابری را نیز محکمتر کند. فناوری‌های شرکت سولودایرکت به شرکت‌ها و سازمان‌ها کمک می‌کند تا با سهولت بیشتری به زیرساخت‌های پردازش ابری متصل شوند و داده‌های خود را با امنیت بیشتری با شرکا و مشتریان خود به اشتراک بگذارند. 
سیسکو قصد دارد شرکت سولودایرکت را در واحد پلت فرم‌های خدماتی خود ادغام کند و از فناوری‌های این شرکت برای توسعه و عرضه راهکارهای پردازش ابری مبتکرانه از طریق شبکه‌های یکپارچه استفاده کند. شرکت سیسکو که در چند سال اخیر با شهامت بیشتری اقدام به خرید شرکت‌های صاحب فناوری‌های پردازش ابری کرده است، عمدتاً به خرید شرکت‌هایی علاقه‌مند است که در کشورهای خارج از آمریکا فعالیت می‌کنند. گفته می‌شود هم اکنون حدود ۸۰ درصد از سرمایه نقدی سیسکو که رقمی در حدود ۴۶ میلیارد دلار ارزیابی شده است، در خارج از آمریکا نگهداری می‌شود. 
گفتنی است شرکت سیسکو پارسال هم حدود یازده شرکت بزرگ را خریداری کرد که فقط ۳ تای آن‌ها غیرآمریکایی بودند. بزرگ‌ترین این شرکت‌ها که سیسکو برای خرید آن ۵ میلیارد دلار پرداخت، یک شرکت بریتانیایی بود. در سال تازه میلادی نیز سه شرکت خریداری کرده است که هر سه آن‌ها غیرآمریکایی می باشند.

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.