سیل استان قزوین، تلفات نداشت

‘علی محمد آهنی’ روز جمعه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا افزود: وقوع سیل در قزوین که در پی بارش سنگین باران و تگرگ و طغیان رودخانه

‘وشته’ به وقوع پیوست، به برخی منازل شهروندان در غرب قزوین خسارت جزیی وارد کرد.

وی با بیان اینکه امدادگران هلال احمر و ماموران آتش نشانی در ساعات ابتدایی وقوع سیل در مناطق حادثه دیده حاضر شدند، افزود:۲۰ نفر گرفتار در سیل از سوی امدادگران آتش نشانی نجات پیدا کردند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری قزوین خاطرنشان کرد: وقوع سیل در برخی مناطق الموت بویژه بخش غربی باعث مسدود شدن راه های اصلی و فرعی و بروز خسارت زیاد در بخش کشاورزی این منطقه شده است.

وی گفت:یک دستگاه لودر راهداری در الموت حین انجام عملیات به دره سقوط کرد که دراین حادثه یکی از خدمه راهداری جان خود را از دست داد و راننده مجروح لودر به بیمارستان منتقل شد.

آهنی تصریح کرد: با تلاش ماموران راهداری، راه های اصلی الموت بازگشایی شده است و تلاش برای بازکردن راه های فرعی روستایی نیز ادامه دارد که به احتمال زیاد آنها نیز تاکنون بازگشایی شده است.

وی افزود: بارش سنگین باران همچنین موجب آبگرفتگی در شهر تاکستان و برخی روستاهای بخش طارم سفلی شده است.

بارندگی های شدید روز گذشته موجب شکسته شدن سد خاکی رودخانه وشته و پل’ارنجک’در غرب قزوین شد و با لبریز شدن این رودخانه، سیلاب بخشی از مناطق ‘مینودر’ شهر قزوین را فراگرفت.

۷۳۹۲/ ۶۱۴

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۱۱۲۴۵۹


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.