سیل در سیستان جان ۳ نفر را گرفت

گردآوری شده توسط گروه وب گردی ممتاز نیوز

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان سراوان گفت: بر اثر بارش بارندگی در طی روز های قبل و همچنین طغیان رودخانه ماشکید در مهرستان از توابع شهرستان سراوان ۳ نفر از هموطنان بلوچ بر اثر غرق شدگی جان خود را از دست دادند.

بهمن دهواری اظهار داشت: مقارن ساعت ۱۷٫۳۰ دقیقه روز چهارشنبه بر اثر واژگونی یک دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ در رودخانه ماشکید و در پی اعلام به این سازمان بلافاصله نیروهای امدادی مستقر در منطقه وارد عمل شدند و توانستند جان یک نفر از سرنشینان این خودرو را که در سیلاب غوطه ور بود نجات دهند.
 
وی ادامه داد: متاسفانه به سبب شدت و حجم سیلاب در این رودخانه ۳ نفر دیگر از سرنشینان این خودرو جان خود را از دست دادند که اجساد  ۲ تن از آنها با تلاش تیم های جستجو و نجات روز قبل از آب گرفته شد.
 
دهواری گفت: متاسفانه جسد یکی دیگر از سرنشینان این خودرو با وجود تلاش های فراوان در روز قبل که تا قبل از غروب آفتاب ادامه داشت به نتیجه نرسید.
 
وی با اشاره به اینکه نیروهای تجسس و نجات سازمان هلال احمر از صبح امروز عملیات تجسس و شناسایی را در منطقه از سر گرفته اند، ادامه داد: امید می رود جسد این مرد مفقود شده تا قبل از غروب آفتاب از آب گرفته و به خانواده اش بازگردانده شود.
 
رودخانه «ماشکیل» یا «ماشکید» سراوان از کوه‌هاى بیرک در ۹۸ کیلومترى غرب سراوان سرچشمه مى‌گیرد و از طریق شهرستان مهرستان به سمت جنوب شرق روان مى‌شود.


سایت ممتاز|خبر ممتاز
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.