سیل مدارس بهشهر را تعطیل کرد؛ مرگ یک دانش‌آموز

محیط زیست > فجایع
مدیر آموزش و پرورش بهشهر گفت: به علت جاری شدن سیل و آب گرفتگی خیابان‌ها و معابر تمامی مدارس این شهر امروز (شنبه ۲۲ مهر) و فردا تعطیل هستند.

ابوالقاسم ثلاثی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه جاری شدن سیل در این شهر، مدارس را به تعطیلی کشانده است، افزود: بارندگی از نیمه شب آغاز شد و با توجه به شدت آن صبح امروز شاهد سیلاب و آبگرفتگی خیابان‌ها، معابر و منازل بودیم و بر این اساس فرمانداری مدارس را در هر دو نوبت امروز تعطیل اعلام کرد.

وی ادامه داد: در بازدیدهایی که از مدارس انجام داده‌ایم، خسارت‌هایی به ساختمان مدارس وارد شده و بخشی از تجهیزات و وسایل آموزشی دچار آسیب شده‌اند و با توجه به اینکه در برخی از مدارس، کلاس‌ها به علت آبگرفتگی تا فردا آماده نمی‌شوند، لذا فردا نیز تمامی مدارس تعطیل خواهند بود.

به گفته مدیر آموزش و پرورش بهشهر، این سیل چندین کشته به همراه داشته که یکی از این کشته شدگان نیز دانش آموز دختر مقطع ابتدایی است که در منزل دچار این حادثه شد.

ثلاثی درباره میزان خسارت‌هایی که به مدارس وارد شده نیز گفت: در حال حاضر مدیرکل نوسازی شهرستان بهشهر در حال بازرسی مدارس است و نمی‌توان گفت به طور دقیق ساختمان‌های آموزشی این شهر تا چه میزان دچار خسارت شده‌اند، اما آنچه که مسلم است، به علت شدت بارندگی و سیلاب و جاری شدن گل و لای در کلاسهای درس، آسیب‌های جدی به برخی از مدارس وارد شده که تخریب دیوار یکی از مدارس بخشی از این خسارت است.


RSS

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.