سیم‌کارت‌های دانش از مدارس جمع آوری شد

علی فرهادی، رئیس مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبری فارس «توانا» در خصوص گفته های امروز مدیرعامل همراه اول مبنی بر اینکه «توزیع سیم‌کارت‌های دانش همراه اول در مدارس با نظر وزارت آموزش و پرورش و طبق توافقات انجام‌شده است»، اظهار داشت: آموزش و پرورش همچنان بر موضع خود مبنی بر نداشتن قرارداد با شرکت همراه اول تأکید دارد.

 وی ادامه داد: قرارداد این وزارتخانه با شرکت سروش مهر و تنها برای توزیع سی دی قرآنی بوده است و هیچ حرفی در خصوص همراه اول مطرح نشده است. 

فرهادی در خصوص پخش تیزر از صدا و سیما نیز گفت: برای پخش تیزر با مشاور قرآنی وزیر و مدیر کل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش هماهنگ شده بود و در نامه وی نیز اجازه تبلیغات برای سی دی قرآنی داده شده بود و مجوزی برای توزیع سیم کارت نبود.

وی از همراه اول خواست که قرارداد خود با آموزش و پرورش را ارائه دهد و افزود: اینکه برای برگزاری یک مسابقه پیامکی به دانش آموزی سیم کارت داده شود، توجیه خوبی مناسبی نمی شود. 

رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش تأکید کرد: توزیع سیم‌کارت تنها در دو مدرسه انجام شده بود که آموزش و پرورش به محض اطلاع، از دانش‌آموزان سیم‌کارت‌ها را پس گرفته است و هم اکنون در آموزش و پرورش است.

اخبار اخبار جذاب

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.