سینا تمدن کیست؟ بیوگرافی

به گزارش ممتازنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،

مجله ”فورچون” با انتشار تصاویری از ۱۱ مدیر پایین تر از استیو جابز نوعی بازی گمانه زنی را برای انتخاب بهترین جانشین رئیس اپل آغاز کرده است. در میان این مدیران ارشد اپل یک ایرانی به نام “سینا تمدن” نیز حضور دارد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ؛ مجله ”فورچون” با انتشار تصاویری از ۱۱ مدیر پایین تر از استیو جابز نوعی بازی گمانه زنی را برای انتخاب بهترین جانشین رئیس اپل آغاز کرده است. در میان این مدیران ارشد اپل یک ایرانی به نام “سینا تمدن” نیز حضور دارد. سینا تمدن مدیر ارشد بخش کاربردهای شرکت اپل ، ۵۰ ساله و یکی از کهنه کاران شرکت NeXT است که در سال ۱۹۹۷ همزمان با بازگشت استیو جابز به اپل آمد. اگرچه او دارای سمت های مهمی مانند: نایب رئیس اپل- مدیر روابط عمومی گروه Newton و گزارش دهنده ی مستقیم به استیو جابز می باشد ولی از دیگر مدیران ارشد اپل کمتر شناخته شده و تنها کسی است که در سایت رسمی شرکت اپل اطلاعاتی درمورد او گزارش نشده است

.

پروفایل سینا تمدن در سایت اپل

آنچنان که در مطبوعات نیز اشاره شده، پاسخ این سوال که ”سینا تمدن کجا به مدرسه رفت؟” نامشخص استالبته در wikianswers دانشگاه Purdue در ایالت Indiana آمریکا بعنوان دانشگاه محل تحصیل او ذکر شده است، همچنین او مدرک PHD خود را در زمینه ی علوم کامپیوتر از دانشگاه Orsay در فرانسه دریافت کرده است..

 


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.