سینا سرلک به صحنه می‌رود

گردآوری توسط گروه موسیقی ممتازنیوز

کنسرت سینا سرلک بعد از ایام محرم و صفر در تالار وحدت برگزار می‌شود.

سیاوش آریامنش، آهنگساز و نوازنده سنتور در گفت و گو با خبرنگار موسیقی ممتاز نیوز گفت: هم اکنون در تدارک و برنامه‌ریزی برای برگزاری کنسرت هستیم که این کنسرت بعد از ایام محرم و صفر در تالار وحدت برگزار می‌شود.

این آهنگ‌ساز در ادامه با اشاره به اینکه سینا سرلک به عنوان خواننده در این کنسرت حضور دارد، تاکید کرد: در این کنسرت قطعاتی از ساخته‌های خودم اجرا می‌شود، همچنین این کنسرت شامل دو بخش است که بخش اول به گروه‌نوازی و در بخش دوم قطعاتی به تک‌نوازی اعضای گروه اختصاص دارد.

این نوازنده دربارهٔ اعضا و نوازندگان گروه گفت: در این کنسرت امیرحسین رضا (تار)، پیام بهیرایی (عود)، محمدرضا نوتاش (تار)، علیرضا دریایی (کمانچه)، حسین سلیمانی (کمانچه)، محمد کشانی (کمانچه)، سودابه بدیعی (قیچک آلتو)، سیامک بنایی (تنبک) و… از اعضا و نوازندگان این گروه می باشند، همچنین من به عنوان آهنگ‌ساز و نوازنده سنتور با این گروه همکاری می‌کنم.

آریامنش در ادامه خاطرنشان کرد: همچنین آلبوم “حدیث سعدی” با صدای علیرضا وکیلی‌منش بعد از ایام محرم و صفر روانه بازار موسیقی می‌شود.

این نوازنده سنتور با اشاره به اینکه آهنگ‌سازی این اثر موسیقایی را بر عهده داشته است، دربارهٔ قطعات این آلبوم گفت: این اثر شامل ۱۰ قطعه در آواز دشتی است و نام قطعات آن پیش درآمد ساز و آواز گوشه درآمد، چهار مضراب سنتور و تمبک، ساز و آواز گوشه سارنج غزل سعدی، تصنیف سوز عشق غزل سعدی، مقدمه عشاق، تصنیف پیوند غزل سعدی، ساز و آواز گوشه عشاق، تصنیف دلبر طناز است.

سیاوش آریا منش در پایان گفت: همچنین در این آلبوم امیرحسین رضا (تار)، یعقوب نوروزی (عود)، علیرضا جواهری (رباب)، محمد رضا نوتاش (تاربم)، علیرضا دریایی (کمانچه/ویلن)، علی نجفی (نی)، سیامک بنایی (تنبک)، محمد رضا وکیلی منش (خواننده) از اعضا و نوازندگان این گروه می باشند.

پایان پیام/۴۶ /ب
 


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.