سینماگران از مناطق زلزله‌زده بازدید کردند

سینماگران از مناطق زلزله‌زده بازدید کردند

با حضور در روستا‌های جیقه، ولیلو، چای‌کندی و… ؛

سینماگران از مناطق زلزله‌زده بازدید کردند

سینماگران در دومین روز حضورشان در استان آذربایجان شرقی، به مناطق زلزله‌زده رفتند.

تاریخ : سه شنبه ۷ شهریور ساعت ۱۸:۳۱

به گزارش هنرنیوز؛ پرویز پرستویی، کمال تبریزی، سیدرضا میرکریمی، مازیار میری و رویا تیموریان صبح روز گذشته با حضور در روستا‌های جیقه، ولیلو، چای‌کندی، باجاباج، چوپانلار از توابع شهرستان هریس، گونجیک از توابع اهر، میرزا‌علی‌کندی و چخماق بلاغ از توابع ورزقان ضمن همدردی با بازماندگان و آسیب‌دیدگان زلزله در جریان مشکلات آن‌ها قرار گرفتند.
پس از این بازدید که بیش از ۷ ساعت به طول انجامید، سینماگران در جلسه‌ای با حضور مسئولین محلی شرکت کردند.
در این جلسه کمال تبریزی از اعضای ستاد کمک‌رسانی سینماگران به زلزله‌زدگان آذری با بیان اینکه ما به نمایندگی از همه جامعه سینمای ایران در اینجا حضور داریم، اظهار داشت: بسیاری از این عزیزان علاقه داشتند در این سفر ما را همراهی کنند که متاسفانه میسر نشد.
کارگردان «مارمولک» در ادامه افزود: بنا داریم در سفر‌های آتی گروه‌های دیگری از سینماگران را برای ابراز همدردی با بازماندگان زلزله به منطقه اعزام کنیم.
این کارگردان همچنین از سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز به خاطر همکاری‌های نزدیکی که با ستاد کمک‌رسانی سینماگران در این سفر دو روزه به عمل آورد، قدردانی کرد.
سینماگران اعزامی به مناطق زلزله‌زده عصر روز گذشته (دوشنبه) به تهران بازگشتند.
بنابر اعلام سیدرضا میرکریمی دیگر عضو این ستاد، پس از تشکیل جلسه و بررسی نیاز‌سنجی که در این بازدید به عمل آمد، اقدام سینماگران برای هزینه کمک‌های نقدی جمع‌آوری شده طی روز‌های آینده اعلام خواهد شد.
هنرمندان حاضر پس از انجام این بازدید بر لزوم ادامه کمک‌رسانی به زلزله‌زدگان تاکید کردند.

کد خبر: ۴۵۵۰۳

Share/Save/Bookmark


هنر نیوز – آخرین عناوین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.