سینما آزادی را می‌توان برای برگزاری مجالس عروسی مورد استفاده قرار داد

محمدحسین فرحبخش در راستای صدور حواله نمایش/

محمد حسین فرحبخش؛ ˝تهیه کننده˝ معتقد است سینمای آزادی با توجه به موضع هایی که در برابر اکران فیلم های مستقل گرفته است می تواند برای برگزاری مجالس عروسی مورد استفاده قرار گیرد.

محمد حسین فرحبخش تهیه کننده سینما درگفت وگو با هنرآنلاین در باره ارزیابیش از عملکرد شورای صنفی نمایش برای صدور حواله نمایش ” من و زیبا ” به کارگردانی فریدون حسن پوربرای سینما آزادی گفت : این کار شورای صنفی به هیچ وجه دوگانگی محسوب نمی شود و کار درست و صوابی است . حوزه هنری مدعی مالکیت سینما ازادی و تعیین تکلیف برای این سینما است و حق طبیعی حوزه هنری است که برای سینمایش تعیین تکلیف کند، صاحبان فیلم هم حق طبیعشان است که نخواهند فیلم شان را به سینمایی بدهند.
تهیه کننده ” عطش ” ضمن تاکید بر دخالت بی جای وزیر ارشاد گفت : دخالت وزیر در جهت صدور پروانه نمایش برای سینما آزادی کار اشتباهی است و خودشان هم می دانند که این کار اشتباه است و وزیر نباید در این نوع کارها ورود داشته باشد.

تهیه کننده ” آواز قو” با اشاره به اربعین حسینی گفت : با توجه به مضمون فیلم ” من و زیبا ” که مرتبط با اربعین حسینی بود. برای این فیلم آخرین فرصتی بود که می توانست اکران بشود و شورای صنفی نمایش برای اینکه برای آخرین بار حسن نیتش را ثابت کند که قضایای حوزه هنری و سینما آزادی قضایای اعتقادی نیست و شالارتیزم ودروغ گویی است . این پروانه نمایش را صادر کرد وصدورپروانه نمایش برای سینما آزادی تا زمانی که رویه حوزه تغیین نکند کما فی السابق خواهد بود و بهتراست سینما آزادی به نمایش موسیقی و تئاتر ادامه بدهد ! و حتی پیشنهاد می کنم سینما ازادی می تواند سالن هایش را برای برگزاری مجالس عروسی و همایش های دختران و پسران اجاره بدهد و اتفاقا درآمد خوبی هم خواهد داشت.

فرحبخش در مورد اظهار نظر جواد نوربیگی تهیه کننده فیلم ” من و زیبا ” مبنی بر تمایلش برای عدم نمایش فیلم درسینما فرهنگ افزود : این مسئله اظهار نظر شخصی تهیه کننده است و اشکالی ندارد که این تهیه کننده اظهار نظر کند . اما شورای صنفی تحت تاثیر این اظهار نظرها قرار نمی گیرد.

انتهای پیام/


آخرین خبرها
منبع: هنر آنلاین
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.