سینما را از حاشیه سازی دور کنیم/ ˝رخ دیوانه˝ در مرحله پیش تولید

گردآوری توسط گروه فرهنگ و هنر ممتازنیوز

ابوالحسن داودی در گفت و گو با هنر آنلاین/

ابوالحسن داودی کارگردان مطرح سینمای ایران است که این روزها در تدارک مراحل پیش تولید تازه ترین فیلم خود با نام ˝رخ دیوانه˝ به سر می برد. این کارگردان سینما معتقد است، باید سینما را از حاشیه سازی دور کنیم.

ابوالحسن داودی کارگردان سینما در گفت و گو با هنرآنلاین دربارهٔ وضعیت سینما عنوان کرد: فضای مناسب در انرژی و پتانسیل هنرمندان تاثیر می گذارد اما مشکلی که وجود دارد این است که در سال های قبل شرایط بدوی، غیر انسانی و عصر هجری بود، اما در این دوره هر امکانی به هر شکلی حتی با شرایط خاص،خود به خود برای اهل هنر تبدیل به یک غنیمت بزرگ می گردد.

کارگردان فیلم “نان، عشق ، موتور هزار” در ادامه گفت: اگرچه ممکن است سینما دچار حاشیه سازی در رسانه ها شود اما نباید بگذاریم این حاشیه ها دامن سینما را بیشتر از این بگیرد. شرایط مثبت این دوره ارزشمند است.

داودی که مدتی پیش پروانه ساخت فیلم “رخ دیوانه” را دریافت کرده بود، دربارهٔ کار تازه خود بیان کرد:فیلم “رخ دیوانه” در مرحله پیش تولید به سر می برد که تهیه کنندگی این فیلم را بیتا منصوری بر عهده دارد.

او در ادامه گفت: به نظر می رسد مراحل پیش تولید تا یک ماه آینده ادامه داشته باشد و بعد فیلمبرداری را آغاز می کنیم.

این کارگردان سینما دربارهٔ زمان اکران “زادبوم” که ۶ سال از ساخت آن می گذرد،گفت:هنوز مجوز اکران فیلم صادر نشده و مشخص نیست چه زمانی فیلم اکران عمومی خواهد شد.

پیش از این در سال ۸۷ برای فیلمنامه “رخ دیوانه” که توسط محمدرضا گوهری و به سفارش ابوالحسن داودی نوشته شده بود،‌ مجوز ساخت صادر شد اما با توقیف فیلم “زادبوم” داودی از ساخت این فیلم کناره‌گیری کرد.


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.