«سین مثل سریال» به مرحله پایانی رسید / بهترین سریال‌ ۱۰ سال اخیر شبکه یک مشخص می‌شود

مرحله نهایی انتخاب بهترین سریال، بهترین بازیگر زن و بهترین بازیگر مرد سریال‌های شبکه یک سیما روز جمعه ۲۲ اردیبهشت‌ماه ساعت ۲۲:۳۰ از شبکه یک پخش می‌شود.

در این ویژه‌برنامه رقابت بین شش سریال «شوق پرواز»، «در چشم باد»، «شب دهم»، «خواب و بیدار»، «پایتخت» و «زیر تیغ» که به مرحله نهایی راه یافته‌اند، انجام می‌شود.

همچنین شهاب حسینی، پارسا پیروزفر، پرویز پرستویی، حسین یاری، حامد بهداد و امیر جعفری بازیگران مردی هستند که تا به حال بیشترین تعداد آراء مردمی را از آن خود کرده‌اند در این قسمت با هم رقابت می‌کنند.

در میان بازیگران زن نیز کتایون ریاحی، فاطمه معتمد آریا، الهام حمیدی، سپیده خداوردی، آزیتا حاجیان و مهراوه شریفی‌نیا بازیگرانی هستند که به نظر مخاطبان شبکه یک بهترین نقش‌آفرینی‌ها را داشته‌اند. 

 فینال انتخاب بهترین سریال، بازیگر زن و بازیگر مرد تولیدات شبکه یک سیما در ده سال گذشته، با اجرای محمد سلوکی و سه مهمان برگزار خواهد شد که رامبد جوان یکی از این مهمانان است.

برنامه «سین مثل سریال» فروردین‌ماه هر شب از شبکه یک سیما پخش می‌شد و  بنا به آرای مردمی بین بهترین سریال، بازیگر مرد و زن تلویزیون در ۱۰ سال گذشته نظرسنجی صورت گرفت.
 

۵۸۲۴۷

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.