سی سال تنهایی در بوته نقد

شنبه ۲۰م آبان به نقل از منبع ذکر شده در انتهای خبر در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

دومین جلسه از برنامه ˝نقد گالری˝ خانه هنرمندان ایران به بررسی نمایشگاه پوستر ˝سی سال تنهایی˝ در گالری میرمیران می‌پردازد.

به گزارش تفسیری هنرانلاین، مجموعه پوسترهای آرش تنهایی امروز با حضور بهرام کلهرنیا، مریم لاری و خود هنرمند در گالری میرمیران خانه‌ی هنرمندان ایران نقد و بررسی می‌شود.

برنامه «نقد- گالری» با هدف ایجاد ارتباط بیشتر میان نقد و خلق آثار هنری و نزدیک‌تر نمودن مسایل نظری و پژوهشی هنر به مصداق‌های عینی عالم هنر، به ویژه هنرهای تجسمی طرح‌ریزی شده است.

معاونت پژوهشی خانه هنرمندان ایران در نظر دارد هر هفته حداقل یک برنامه «نقد- گالری» را داخل یکی از گالری‌های خانه برگزار کند.

همسویی بیشتر مباحث مطرح شده با ویژگی‌های سبکی و فرمال هنرهای تجسمی، فارغ از رویکردهای مشخص نقد آکادمیک و تجربی و بداهگی از ویژگی‌های این برنامه است که آن را از نشست‌های پژوهشی خارج نمایشگاه متمایز می‌کند.

در این برنامه‌ها تلاش می‌شود تا با طرح مباحث مبتلابه و عینی و موضوعات مربوط به آثار به نمایش گذاشته شده، حداکثر همراهی و همدلی میان هنرمندان، منتقدان و مخاطبان برای رسیدن به گفتگو و چندصدایی ایجاد شود.

مجموعه پوسترهای «سی سال تنهایی » همزمان با نشر و رونمایی کتابی به همین نام توسط انتشار یافتنات ایده در نگارخانه میرمیران خانه هنرمندان ایران به نمایش درآمد که گزیده‌ای از پوسترهای ۱۰ سال اخیر این هنرمند طراح را دربر می‌گیرد.

این نشست امروز ۲۰ آبان ماه ساعت ۱۷ در خانه هنرمندان ایران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/۳۱


آخرین خبرها
منبع: خبرگزاری هنر آنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.