شاخصه بیداری اسلامی و تضمین درستی راه آن، دشمنی با رژیم اشغالگر قدس است

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان اینکه بیداری اسلامی از نتایج روز قدس است، گفت: تضمین درستی راه بیداری اسلامی نیز دشمنی با رژیم اشغالگر قدس است.

حجت‌الاسلام سیدعلی طاهری نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران با تاکید بر لزوم بزرگداشت روز قدس گفت: نامگذاری روز قدس از سوی حضرت امام خمینی(ره) موجب شد رژیم اشغالگر قدس که روزی حرف‌زدن از جنایات آن یک جرم بزرگ به حساب آید، امروز کارش به جایی برسد که در درون خود نیز اوضاع آشفته‌ای داشته باشد.

وی در ادامه با بیان اینکه روز قدس محدود به کشورهای اسلامی نیست، افزود: هر مجموعه‌ای از مسلمانان در هر کشوری که هستند جمعه آخر ماه مبارک رمضان را برای بزرگداشت روز قدس راهپیمایی می‌کنند که همین موضوع موجب‌شده تا پلیدی و خباثت رژیم اشغالگر قدس به دنیا معرفی شود.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی با بیان اینکه با توجه به تحرکات نظام سلطه در سوریه، روز قدس امسال متفاوت از سال‌های گذشته است، گفت: مسلمانان در راهپیمایی روز قدس پیغام شفاف‌تری به دنیا و دشمنان اسلام می‌دهند و اسرائیل نیز بدانند که وضعش روز به روز در جهان اسلام وخیم‌تر می‌شود و لذا نباید حضور مردم را در روز قدس دست کم گرفت.

وی در ادامه تصریح کرد: ملت ایران با آگاهی کامل و بصیرتی که دارند همواره حضور خود در صحنه را نشان داده و قطعا امسال نیز حضور چشمگیرتری در راهپیمایی خواهند داشت.

طاهری در ادامه با اشاره به اینکه بیداری اسلامی یکی دیگر از نتایج روز قدس است، گفت: یکی از شاخصه‌های بیداری اسلامی دشمنی با رژیم صهیونیستی است و طبیعی است زمانی که شکل‌گیری بیداری اسلامی از روز قدس آغاز شده، تلاش و حفظ سلامتی و تضمین درستی راهش در آینده نیز به همین شرط وابسته است.

نماینده مردم گرگان در خاتمه خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه برخی کشورهای منطقه بعد از بیداری اسلامی توانستند در فضای آزادی تنفس داشته باشند، قطعا راهپیمایی روز قدس امسال گسترده‌تر خواهد بود و امیدواریم این بیداری اسلامی مقدمه فروپاشی باقی‌مانده دست‌نشانده‌های استکبار و رژیم صهیونیستی در جهان اسلام باشد.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.