شاخص بورس از استراحت یک روزه برگشت

به گزارش تفسیری ممتاز نیوز به نقل از ارانیکو در تاریخ سهشنبه ۱۶آبان۹۱،

چکیده: شاخص بورس تهران که دیروز به فاز استراحت رفته و ۴۲۷ واحد ریزش نموده بود، امروز رشد خود را از سر گرفت و مجددا در مرز ۳۱ هزار واحدی ایستاد.

شاخص بورس تهران که روز پیش با افت ۴۲۷ واحدی روبه رو شده و وارد کانال ۳۰ هزار واحدی شده بود،درمعاملات امروز به حرکت صعودی خود ادامه داد و با رشد ۲۰۳ واحدی بار دیگر نزدیک مرز ۳۱ هزار واحد قرار گرفت.

در بازار امروز شرکتهای ملی مس،فولاد مبارکه،چادرملو،آلومینیوم،نفت وگاز پارسیان و توسعه معادن و فلزات بیشترین تاثیر را در رشد دوباره شاخص و رسیدن آن به عدد ۳۰ هزار و ۹۴۰ واحد داشتند.

این در حالی است که شرکتهای ملی مس به همراه فولاد خراسان و سایپا برترین صف های خرید بازار را به خود اختصاص دادند و نمادهای قندی با صف خرید روبه رو شدند اما در مقابل شرکت مخابرات بیشترین تاثیر منفی را روی شاخص داشت و مانع از رشد بیشتر آن شد.

به این ترتیب در بازار امروز حجم و ارزش معاملات به شدت افزایش پیدا نمود و بیش از ۲۸۰ میلیون و ۸۶۴ هزار سهم به ارزش بیش از ۱۰۳ میلیارد تومان مورد معامله قرار گرفت.در بازار امروز علی رغم رشد شاخص و رشد حجم و ارزش معاملات،ارزش بازار سرمایه تغییری نکرد و در عدد ۱۴۰ هزار میلیارد تومان ایستاد.


ارانیکو – آخرین خبرها و مقالات

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.